קרליין, חברת הקוסמטיקה המובילה בישראל, תשקיע 60,000 דולר בפיתוח קונספט אינטרנטי חדש, במסגרתו תקים אתר אינטרנט בסגנון בית וירטואלי בו מוזמנת הצרכנית לשיח אינטימי עם הפרזנטורית. האתר בכתובת www.careline.co.il נבנה ע"י משרד הפרסום "גורני אינטראקטיב" ויהווה מעתה האתר הרשמי של החברה. האתר, בסגנון בית וירטואלי, מזמין את הגולשות לבקר בביתה של הפרזנטורית אסנת חכים, המציגה את המוצרים כשהיא פותחת את ביתה לגולשות באווירה ביתית ולא רשמית. במקביל למפגש אם אסנת חכים בביתה תבקר הגולשת בכל אחד מחדרי הבית ושם תגלה כל מוצר ומוצר בסביבה הטבעית שלו. דינה נבות, סמנכ"ל שיווק, קרליין-פריגו מוצרי צריכה, מוסיפה: "כישראלית, קרליין בוחרת לדבר אחרת. באמצעות אתר האינטרנט הוירטואלי נוכל לדבר אל הצרכנית בשפה אינטימית, בגובה העיניים. קרליין אינה חברת קוסמטיקה זרה המדברת מגבוה ומרחוק, אלא חברה קרובה המכירה אותך, מבינה את צרכייך. מישהי שאת יכולה להזדהות איתה ולסמוך עליה, כי היא ישראלית – מכאן" האתר נבנה בקונספט ייחודי, בהשראת השפה הפרסומית של קרליין, המלווה אותה בשנה האחרונה, הגולשת מוזמנת לקפוץ לביקור בביתה של הפריזנטורית אסנת חכים, כאילו היתה חברה שקופצת לקפה ומרגישה נוח בבית של חברתה ולכן משוטטת בכל אחד מחדרי הבית: בפינת הטואלטיקה הגולשת תמצא את כל מוצרי האיפור על השידה ליד המיטה בחדר השינה היא תחשוף את סדרות טיפוח הפנים, במקלחת תוכל הגולשת לצפות בחכים טובלת באמבט ומציגה את קטגוריית השיער כאשר לאחריה תתמרח בקרם גוף ותשתמש בדאודורנט.