קרליין יוצאת במהלך אסטרטגי למיתוג מחדש בהשקעה כוללת של כ-8 מיליון ₪

חברת קרליין משקיעה כ-8 מיליון ₪ במהלך המהווה את אחד ממהלכי השיווק הגדולים שנעשו בחברה בשנים האחרונות – מיתוג מחדש של המותג כולו שיובל בעיקרו על ידי קטגוריות האיפור והטיפוח לפנים . המהלך כולל חשיפת האסטרטגיה השיווקית באמצעות קמפיין תדמיתי ומוצרי רחב היקף, השקת סדרות חדשות ורענון כל אריזות המוצרים.



את המהלך ילווה קמפיין רחב היקף בכל אמצעי המדיה בכיכובה של יוהנה האוז שזכתה בתוכנית הפופולארית "אמריקה נקסט טופ מודל" בהנחייתה של טיירה בנקס, פעילות BTL בנקודות המכירה וחיבור כל זרועות החברה ושותפיה הקמעונאים למהלך.



איריס שטרסמן סמנכ"ל השיווק בקרליין מסבירה כי: קיבלנו החלטה אסטרטגית למצב את המוצרים מיצוב מותגי חד, ברור ונחשק, וזאת לצד השקת מוצרים חדשניים אותם תרצה כל אחת לנסות,תוך הדגשה ביסוס הפן המדעי של קרליין".לדבריה: "על מנת להעביר את הרעיון לצרכנית, אימצה קרליין שפה פרסומית חדשה שתלווה את כל המסרים התקשורתיים".



בתחום טיפוח הפנים, מורכב מהלך המיתוג משני נדבכים מרכזיים: מסר מעטפת מותגי ומיפוי אסטרטגי קטגוריאלי. אימוץ קונספט ייחודי –קרליין מעניקה לך מראה מאוהב , "The look of love"– אשר יבוא לידי ביטוי בבניית שפה תקשורתית עוטפת מותג על מנת לבטא את הרעיון , הן ברמת התקשורת "מעל לקו " (פרסום) והן על ידי ביצוע מהפך ויזואלי באריזות המוצרים,באופן מיפוי המוצרים על פי תועלות וצרכים ובאמצעות חלוקת הסדרות השונות על פי חלוקה גילאית . מיתוג כל מוצרי הטיפוח תחת מטריית הקטגוריה "Skin Perfector"."



בתחום טיפוח הפנים ימותגו כל המוצרים תחת השם "Skin Perfector" כאשר המסר המוביל הינו שילוב של הידע הביולוגי המתחקה אחר פעילות הגוף והעור, עם חומרים חדשים המהווים פריצת דרך בתחומי טיפוח העור ובהתאמה לגיל העור ולמצבו.



לדברי שטרסמן: "ממחקרי שוק שעשתה קרליין עולה כי כיום קיימים על המדף יותר מדי מוצרים ופחות מדי פתרונות, כאשר אין בידול מספק על המדף והסדרות דומות אחת לשנייה. עוד עלה במחקרים כי קיים מחסור במוצרים לגילאי 20+ ו – 30+ וקיים צורך לאריזות עכשוויות וקוסמטיות יותר וצורך במוצרים כמו מסיכות לחות, קרמים עם מקדם הגנה ועוד"




כחלק ממהלך המיתוג יתבצע שינוי כל אריזות המוצרים תוך בניית קו עיצוב בולט, אחיד ואופייני אשר יאפשר ללקוחה לזהות מהר ובאופן ברור את מוצרי "קרליין" על המדף. כל קטגוריה מאופיינת ב"קשת" ובצבע אופייני ובעיצוב המוצרים הושם דגש מיוחד על נראות יוקרתית, עיצוב ארגונומטרי וקלות בחירה במדף של מוצרים מתאימים לכל גיל וסוג עור. הביטוי הראשון לאסטרטגיה זו תוקשר שיווקית בהשקת משפחת מוצרי המייק אפ החדשה של קרליין, ויבוא לידי ביטוי בהשקה הקרובה של כל משפחת טיפוח הפנים.



משפחת טיפוח הפנים, הנעטפת על ידי קונספט המעטפת של skin perfector , כאשר הקו הפרסומי והתקשורתי של קרליין יכלול ביטוי לאסטרטגיה במדף, בכל התקשורים והנראויות של המדף בפורמט פרסומי (גריד קבוע) לקטגוריות השונות וכמובן במדיה.



את הפעילות הפרסומית מובילה הפרזנטורית של קרליין, יואנה האוז, זוכת תכנית הריאליטי האמריקאית America next top model.



קרליין צפויה להשקיע במהלך כ 8 מליון ש"ח , מעבר להשקעות שהושקעו הן בכסף והן בשנות אדם בפיתוח המוצרים ובהבאת המוצר הנכון ביותר לצרכניות באפליקציה ובמפרט והמרקם הנכונים ביותר.


אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
 משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח