חברת קרליין משקיעה כ-8 מיליון ₪ במהלך המהווה את אחד ממהלכי השיווק הגדולים שנעשו בחברה בשנים האחרונות – מיתוג מחדש של המותג כולו שיובל בעיקרו על ידי קטגוריות האיפור והטיפוח לפנים . המהלך כולל חשיפת האסטרטגיה השיווקית באמצעות קמפיין תדמיתי ומוצרי רחב היקף, השקת סדרות חדשות ורענון כל אריזות המוצרים.
את המהלך ילווה קמפיין רחב היקף בכל אמצעי המדיה בכיכובה של יוהנה האוז שזכתה בתוכנית הפופולארית "אמריקה נקסט טופ מודל" בהנחייתה של טיירה בנקס, פעילות BTL בנקודות המכירה וחיבור כל זרועות החברה ושותפיה הקמעונאים למהלך.
איריס שטרסמן סמנכ"ל השיווק בקרליין מסבירה כי: קיבלנו החלטה אסטרטגית למצב את המוצרים מיצוב מותגי חד, ברור ונחשק, וזאת לצד השקת מוצרים חדשניים אותם תרצה כל אחת לנסות,תוך הדגשה ביסוס הפן המדעי של קרליין".לדבריה: "על מנת להעביר את הרעיון לצרכנית, אימצה קרליין שפה פרסומית חדשה שתלווה את כל המסרים התקשורתיים".
בתחום טיפוח הפנים, מורכב מהלך המיתוג משני נדבכים מרכזיים: מסר מעטפת מותגי ומיפוי אסטרטגי קטגוריאלי. אימוץ קונספט ייחודי –קרליין מעניקה לך מראה מאוהב , "The look of love"– אשר יבוא לידי ביטוי בבניית שפה תקשורתית עוטפת מותג על מנת לבטא את הרעיון , הן ברמת התקשורת "מעל לקו " (פרסום) והן על ידי ביצוע מהפך ויזואלי באריזות המוצרים,באופן מיפוי המוצרים על פי תועלות וצרכים ובאמצעות חלוקת הסדרות השונות על פי חלוקה גילאית . מיתוג כל מוצרי הטיפוח תחת מטריית הקטגוריה "Skin Perfector"."
בתחום טיפוח הפנים ימותגו כל המוצרים תחת השם "Skin Perfector" כאשר המסר המוביל הינו שילוב של הידע הביולוגי המתחקה אחר פעילות הגוף והעור, עם חומרים חדשים המהווים פריצת דרך בתחומי טיפוח העור ובהתאמה לגיל העור ולמצבו.
לדברי שטרסמן: "ממחקרי שוק שעשתה קרליין עולה כי כיום קיימים על המדף יותר מדי מוצרים ופחות מדי פתרונות, כאשר אין בידול מספק על המדף והסדרות דומות אחת לשנייה. עוד עלה במחקרים כי קיים מחסור במוצרים לגילאי 20+ ו – 30+ וקיים צורך לאריזות עכשוויות וקוסמטיות יותר וצורך במוצרים כמו מסיכות לחות, קרמים עם מקדם הגנה ועוד"
כחלק ממהלך המיתוג יתבצע שינוי כל אריזות המוצרים תוך בניית קו עיצוב בולט, אחיד ואופייני אשר יאפשר ללקוחה לזהות מהר ובאופן ברור את מוצרי "קרליין" על המדף. כל קטגוריה מאופיינת ב"קשת" ובצבע אופייני ובעיצוב המוצרים הושם דגש מיוחד על נראות יוקרתית, עיצוב ארגונומטרי וקלות בחירה במדף של מוצרים מתאימים לכל גיל וסוג עור. הביטוי הראשון לאסטרטגיה זו תוקשר שיווקית בהשקת משפחת מוצרי המייק אפ החדשה של קרליין, ויבוא לידי ביטוי בהשקה הקרובה של כל משפחת טיפוח הפנים.
משפחת טיפוח הפנים, הנעטפת על ידי קונספט המעטפת של skin perfector , כאשר הקו הפרסומי והתקשורתי של קרליין יכלול ביטוי לאסטרטגיה במדף, בכל התקשורים והנראויות של המדף בפורמט פרסומי (גריד קבוע) לקטגוריות השונות וכמובן במדיה.
את הפעילות הפרסומית מובילה הפרזנטורית של קרליין, יואנה האוז, זוכת תכנית הריאליטי האמריקאית America next top model.
קרליין צפויה להשקיע במהלך כ 8 מליון ש"ח , מעבר להשקעות שהושקעו הן בכסף והן בשנות אדם בפיתוח המוצרים ובהבאת המוצר הנכון ביותר לצרכניות באפליקציה ובמפרט והמרקם הנכונים ביותר.