קרליין מעלה קמפיין פרסום באינטרנט לרגל השקת ערכת טיפוח חדשנית

קרליין, חברת הקוסמטיקה המובילה בישראל, מעלה קמפיין אינטרנט, לרגל השקת ערכת טיפוח


חדשנית, Express Beauty Treatment . תחת הכותרת "רוצה להעיר את פנייך תוך 10 דקות" ?



הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום Gorni Interactive, בהשקעה של 60,000 דולר, יעלה באתרים וואלה, תפוז ופורטל I-feel– החיים הטובים. הקמפיין יזמין גולשות לבקר בביתה של אסנת.



בבסיס הקמפיין ערכת הטיפוח המהפכנית Express Beauty Treatment להשבה מיידית של זוהר עור הפנים. הקמפיין סיטואציות יומיומיות בחייה של אישה ישראלית עסוקה. במסגרת הקמפיין באנרים הפונים לאישה בצורה אישית, לדוגמא: הילדים סוף סוף הלכו לישון", פונה הבאנר אל הגולשת. "עוד 30 דקות את בדייט, את צריכה להיות במסיבת הפתעה, רוצה להעיר את פניך תוך 10 דקות ?".. הפתרון המושלם לימים עמוסים שבסופם יש לך עוד הינו ערכת היופי של קרליין, הפועלת כמטה קסם, כמה דקות והעור נראה חלק יותר, קורן, כמו אחרי 8 שעות שינה, ונראה רענן וזוהר.



דינה נבות, סמנכ"ל קרליין –פריגו מוצרי צריכה, מוסרת: "באמצעות קמפיין באתרי אינטרנט פופולאריים, נעביר את התובנה של אישה שחייה עמוסים במטלות ומשימות היום ועדיין עליה להיראות במיטבה בסוף היום לקראת תוכנית הערב שלה, סדר יום עמוס ולוח זמנים צפוף איתו מתמודדת אישה מדי יום. בחברה הישראלית ובמציאות היומיומית, אנו נדרשות למלא מספר תפקידים, אשת קריירה, אמא, רעיה ועוד, תחושת העייפות והתשישות הינה חלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלנו, קרליין בוחרת להביא מוצר חדשני, אשר פועל כאפקט קסם, ומעניק תוך דקות ספורות מראה פנים רענן וזוהר"



לאחרונה, השקיעה קרליין 60,000 דולר בפיתוח קונספט אינטרנטי חדשני, במסגרתו הקימה אתר אינטרנט בסגנון בית וירטואלי בו מוזמנת הצרכנית לשיח אינטימי עם הפרזנטורית. האתר בכתובת www.careline.co.il בסגנון בית וירטואלי, מזמין את הגולשות לבקר בביתה של הפרזנטורית אסנת חכים, המציגה את המוצרים כשהיא פותחת את ביתה לגולשות באווירה ביתית ולא רשמית. במקביל למפגש אם אסנת חכים בביתה תבקר הגולשת בכל אחד מחדרי הבית ושם תגלה כל מוצר ומוצר בסביבה הטבעית שלו.



הערכה מהווה חידוש מהפכני בטיפוח הפנים, להשבה מיידית של זוהר עור הפנים, מסדרת ENERGY GLOW. הערכה מבוססת על שגרת טיפוח בשני שלבים, שלב הראשון – תרחיץ פילינג טרמי, המעודד התחדשות תאי העור, שלב שני- קרם ה"מהדק" את העור, מעניק לו אפקט מתיחה מיידי העור נראה חלק, סימני העייפות מיטשטשים, והעור זוהר מיידית.

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח