קרליין-פריגו מוצרי צריכה" מכריזה על מהלך של מיצוב מחודש למותג

חברת "קרליין- פריגו מוצרי צריכה" מכריזה על מהלך של מיצוב מחודש למותג קרליין, התמקדות בשלוש קטגוריות ליבה וכינוס מותגים תחת מותג מונוליטי ישראלי מוביל. החברה תשקיע במהלך כ-5 מיליון דולר. קרליין צופה לסיים את שנת 2007 עם מחזור מכירות של כ-400 מיליון שקל, גידול של מעל 10% לעומת מחזור מכירות בשנה הקודמת.



תהליך המיצוב מחדש של "קרליין" יתמקד בחידוש המיתוג והתדמית. בידול המותג יבנה בהשראת הרוח הישראלית ועל פי החברה "יהיה מבוסס על ערכים של איכות, יושרה, חדשנות ותשוקה".



קרליין היום מובילה במכירות קטגורית הקוסמטיקה, עם נתח שוק של כ15%. בקטגוריית הטואלטיקה מובילה עם נתח שוק של 18%. קרליין תשקיע בשלוש קטגוריות ליבה שיהוו מנועי הצמיחה של החברה. באמצעות התמקדות בשלושת קטגוריות הליבה הכוללות מוצרי טיפוח פנים, איפור ושיער, החברה תגדיל את נתחי השוק של כל אחד מהתחומים בכ- 25% .



אלחנן שקד, מנכ"ל "קרליין-פריגו מוצרי צריכה" אמר היום כי "הידע הקיים בתחום הדרמטולוגי הגנרי, ליבת העסקים של פריגו בתחום תרופות המרשם מאפשר לנו לבצע מו"פ ייחודי ולהגיב במהירות לדרישות הלקוחות ולמגמות באמצעות פיתוח מוצרים מעודכנים, מתוחכמים וחדשניים. כיום, אנו מסוגלים להתחרות במוצרים בעלי איכות גבוהה ביותר על-ידי אימוץ טכנולוגיות שפותחו בתחום הדרמטולוגי –רפואי ולהעבירם לתחום הקוסמטי ושימוש בחומרי הגלם המשובחים ביותר ".



תהליך המיצוב מחדש של המותג קרליין נעשה בסיוע חברת ייעוץ בינלאומית ונבחר לאחר מחקרים מעמיקים עם צרכניות ישראליות בגילאים שונים ומאפיינים שונים.


בתהליך הגיבוש האסטרטגי עלה צורך חזק בקרב נשים רבות לחברה הפונה אליהן בהגינות ובישירות הצרכנית ישראלית עייפה ממקסמי השווא שמבטיחות לה חברות הקוסמטיקה, הצרכנית הישראלית מבקשת מוצר איכותי המתאים לה מבין את צרכיה ועומד מאחורי ההבטחות שלו.



כדי להעביר את המסרים הללו לצרכנית הישראלית נבחר קו פרסומי חדש לקרליין המתבסס על הרוח הישראלית של המותג, המאפיינת ומבדלת אותו.



דינה נבות סמנכ"ל השיווק של קרליין –פריגו מוצרי צריכה: "בניגוד למתחרות, אשר נשענות על מיצוב בינלאומי, כוכבות הוליווד והבטחת "גדולות מהחיים" קרליין בוחרת להדגיש את המיצוב של חברה קרובה המדברת מתוך ההוויה של הצרכנית הישראלית השפה הפרסומית היא אינטימית, המוכיחה היכרות, הבנה והזדהות. מושא היופי קרוב, ישראלי חם ואינטימי".



עוד מסרה נבות כי פיתוח השפה הפרסומית ויצירת הקמפיינים נערכו בשיתוף עם משרד הפרסום באומן בר ריבנאי העובד עם החברה בשנתיים האחרונות וכי הפרזנטורית שנבחרה לייצג את השפה החדשה של קרליין היא השחקנית אסנת חכים, "המשדרת חום, קירבה ואינטימיות".

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס