קרלסברג במהלך בידול ויזואלי בחודש מאי

קרסלברג מציג שפה עיצובית מעודכנת למותג בכלל האריזות. שינוי האריזות הוא חלק מתכנית כוללת של Carlsberg העולמית ליצירת זהות מותגית אחידה, עקבית חדשנית וברורה בשווקים השונים בהם משווק המותג, אשר מתחילה במוצר עצמו. במסגרת זו,השוק הישראלי כולו יעבור לנראות החדשה במהלך חודש מאי מתוך ידיעה כי זהו אלמנט חשוב נוסף אשר תומך במיצוב הפרימיום של המותג.



המהלך ילווה בקמפיין שיווקי נרחב ב- T.V , עיתונות, אינטרנט, פרסום בארים ושילוט חוצות שבמסגרתו יועלו 2 סרטים חדשים שמחזקים את מסר האיכות והפרי מיום בהשקעה של כ- 3 מיליון ₪.




אורן שקד, מנהל מותג Carlsberg :" קמפיין זה הינו חלק מפעילות רחבה אשר מחזקת את האסטרטגיה המותגית של קרלסברג שבבסיסה עומדים הערכים של איכות ועדכניות"




מותג Carlsberg הינו אחד ממותגי הבירה המובילים בעולם ונמכר בלמעלה מ-140 מדינות ברחבי העולם. Carlsberg היא בירת פרמיום, בהירה ומשובחת מסוג לאגר בעלת טעם ואיכות ייחודים שהקנו לה שם עולמי בשוק הבירות.


אולי יעניין אותך

16452diners1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים