במהלך 4 שנים בהם כיהנה בתפקיד, הובילה לייזרוביץ תהליכים אסטרטגיים משמעותיים בבזק הכוללים ניכוס זירת ה-WIFI ללקוחות הפרטיים, הובלה והשקת פרוייקט הסיבים, הקמת מערך דיגיטל In-house והפיכתו לזרוע מכירה משמעותית ועוד. לייזרוביץ חתומה על מהלכי שיווק בולטים בהם החיבור לכוכבי "קופה ראשית", משפחת בוזגלו ועומר אדם, ואף הובילה את בזק למקום הראשון בקטגוריית התקשורת במדד המותגים השנה.
ללייזרוביץ ניסיון רב בתחום השיווק בענף התקשורת, כשקודם להובלתה את חטיבת השיווק והחדשנות בבזק שימשה במספר תפקידי שיווק בכירים.
רן גוראון, מנכ"ל בזק, "קרן לייזרוביץ נכנסה לבזק בתקופה קריטית של השקת פרוייקט הסיבים האופטיים, ואני רוצה להודות לה על הובלת חטיבת השיווק והחדשנות בתקופה המאתגרת הזאת".
לייזרוביץ מסרה, ״אחרי ארבע שנים מלאות בעשייה משמעותית, זכיתי להוביל תהליכים פורצי דרך בהם השקת והנגשת הסיבים האופטיים לכל בית בישראל, אני יוצאת עתה לדרך חדשה. אני מבקשת להודות להנהלת בזק ולעובדיה על שהיו לי בית".