עמותת "אחת מתשע", המסייעת לנשים חולות סרטן שד וקרוביהן ופועלת להעלאת המודעות למחלה, יוצאת בקמפיין חדשני באמצעות טכנולוגיית פרסום על מראות הקורא לנשים ללכת צעירות להיבדק. משרד הפרסום ראובני-פרידן, המלווה את העמותה בהתנדבות, יצר קמפיין ייחודי באמצעות פלטפורמת הפרסום של NOVOAD המפתחת ומייצרת טכנולוגיות חדישות לתחום הפרסום והמדיה. קמפיין המודעות לגילוי מוקדם של סרטן שד מוקרן על גבי למעלה מ-100 מראות פרסום חכמות אותן התקינה חברת NOVOAD בשירותים ציבוריים של מרכזי קניות מובילים.
כאשר האישה ניצבת מול המראה, עולה מודעה ובה מופיעים שני עיגולים ורודים (באזור החזה של האישה) עם כיתוב מתחלף: "את סרטן השד אי אפשר לגלות במראה. הגעת לגיל 30? קבעי תור לכירורג שד". למעלה מ-400 אלף נשים עתידות להיחשף למודעות ב-3 מרכזי קניות בארץ: דיזינגוף סנטר תל אביב, סינימול חיפה וקניון הזהב ראשון לציון. חברת NOVOAD תרמה את שטחי הפרסום לעמותת "אחת מתשע" לרגל חודש המודעות הבינלאומי לסרטן שד המצוין באוקטובר. את הקמפיין יצר משרד הפרסום ראובני פרידן המלווה את העמותה בהתנדבות.
ניב חורש, מנכ"ל משותף בראובני פרידן: "אנחנו גאים ללוות בהתנדבות את עמותת אחת מתשע, שעשתה רבות בשנים האחרונות כדי להעלות מודעות לסרטן השד. השנה, לאחר שמצאנו שהמודעות למחלה הגיע לרמה מספקת, בחרנו להתמקד במסר חד וברור של הנעה לפעולה: הגעת לגיל 30? לכי להיבדק אצל כירורג שד. החלטנו להגדיר כתובת ברורה לבדיקה מאחר שגילינו שיש בלבול גדול בקרב קהל היעד בנושא. את המסר הזה נעביר בשנה הקרובה בכל פלטפורמה אפשרית, ואני שמח שהתחלנו לעשות זאת בדרך יצירתית, באמצעות המראות הדינמיות של novoad."
דותן דויטש, סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-NOVOAD: "שמחנו לתת במה למסר המשמעותי: גילוי מוקדם של סרטן השד – מציל חיים. באמצעות פלטפורמת המראות אנחנו מצליחים להגיע לקהל יעד מוגדר מראש הפוגש את המסר ברגע אינטימי של 'אחד על אחד'".