רב בריח משיקה הערב קמפיין חדש לקידום קולקציית הקיץ לדלתות הכניסה והפנים של החברה, תחת הסלוגן "תפנימו – תחצינו". הקמפיין, שלראשונה יתייחס הן לדלתות הכניסה והן לדלתות הפנים שמוכרת החברה, ממשיך את הקו של הקמפיין שעלה בשנה שעברה, שהתייחס אז לדלתות הפנים של החברה, תחת הסלוגן " תפּנימו". הפרזנטורים מהקמפיין הקודם, השחקן דן שפירא והמגישה דנה לוזון פאן, נבחרו להוביל זו השנה השנייה. הקמפיין יעלה בטלוויזיה, אינטרנט, עיתונות ורדיו בהשקעה של כ-3 מיליון ש"ח.
בקמפיין החדש, מבקשת החברה להדגיש כי האיכויות והיתרונות המזוהים עימה, נוגעים הן לדלתות הכניסה והן לדלתות הפנים שהיא מוכרת, ולראשונה שני הסגמנטים נמכרים תחת קו שיווקי אחד ומאוחד. בשנה האחרונה הפכה סדרת דלתות הפנים של החברה, סדרת TOP, לסדרת הדלתות הנמכרת בישראל וברב בריח בחרו להמשיך בקו השיווקי המוצלח. בקמפיין החדש יוצגו הדלתות החדשות במגוון רחב של עיצובים בסגנונות שונים. בנוסף, במהלך הקמפיין תמשיך רב בריח להדגיש כי כל מוצריה מיוצרים בישראל. הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום M&C Saatchi.
מאיה דונרשטיין-יתיר, סמנכ"ל השיווק של רב בריח: "בעקבות הצלחת הקמפיין בשנה שעברה, שסייע להגביר את המודעות לסדרת דלתות הפנים המתקדמת של החברה ולהפוך אותה לנמכרת בישראל, החלטנו להמשיך באותו קו ולייצר קמפיין שמתייחס לשניים מהמוצרים המרכזיים שמציעה רב בריח – דלתות כניסה ודלתות פנים. האיכויות והמוניטין שמזוהים עם מוצרי החברה באים לידי ביטוי בסל המוצרים הרחב שלה, וכעת אנו מבקשים לשים דגש על הנושא".