תכנית התחקירים "זמן אמת" של אסף ליברמן ב"כאן 11", יחד עם הסרט "נצורים בקהיר" ששודר בקשת 12, שעסקו בסיפור של ששת נציגי שגרירות ישראל במצרים, שהמון משולהב של מפגינים ניסה לפרוץ אליה, עומדים מאחורי הקמפיין החדש של רב בריח, שהדלת שלה שבזכותה ניצלו חייהם של הנצורים, עומדת במרכז הסיפור.
בקמפיין החדש, תחת הכותרת "בזכות דלת הפלדה – של רב בריח", מובאים עיקרי הסיפור הדרמטי שהתרחש במצרים כחלק ממהומות כיכר תחריר ב-2011, אז ניסה המון משולהב לפרוץ את דלת השגרירות ולהגיע אל ששת הישראלים אשר היו נצורים בה. מה שהפריד בין ההמון לנצורים, היא דלת פלדה של רב בריח, אשר מספקת דלתות הגנה ופתרונות נעילה לנציגויות ישראליות ויהודיות ברחבי העולם. בסופו של דבר ניצלו חייהם של הנצורים, עד שכוחות הביטחון השתלטו עליהם והרחיקו אותם מהמקום. רב בריח, שמזוהה עם התעשייה הישראלית ומבליטה את החיבור השורשי שלה לישראל, יצאה בקמפיין שממחיש את תחושת הביטחון שהחברה מעניקה במוצריה.
מאיה דונרשטיין-יתיר, סמנכ"ל השיווק של רב בריח: "כחברה שמזוהה עם ערכים של ביטחון לצד ערכים של "תוצרת ישראל" וכחול-לבן, ביקשנו להבליט את הסיפור המרגש על ששת הישראלים שחייהם ניצלו, הרבה בזכות דלת החברה שעמדה במבחן בזמן אמת. החברה תמשיך להעניק לכל אזרחי המדינה את תחושת הביטחון המקסימלית בכל מקום בארץ ובעולם".