יבואנית המשקאות א.ג.ת.ד. WILDER מחדירה לשוק הישראלי את – מותג חדש של בירה ספרדית הממותג ומיועד לקהל צעיר. במרכז קמפיין ההחדרה תעמוד בובה שפיתח קורן וויס ממשרד הפרסום "הג'ינג'י". הבובה, בשם ווילדר, מייצגת דמות של גברבר ישראלי שחצן ואדום שיער שאף מככב על תוויות הבירה החדשה.
קורן וויס: "ווילדר הוא החבר הכיפי שכל אחד רוצה שיהיה לו. זה נותן לו את הפוש לעשות את הדברים שבדרך כלל לא היה עושה. להתחיל עם גברים או נשים. לעשות משהו שטותי. דמותו של ווילדר נבנתה על אופייה של הבירה – קליל, מגניב, כייפי, זורם ושטותי."
לציור הדמות של ווילדר גויס FRENEMYLIFE אמן גרפיטי בינלאו
במהלך משקיעה חברת א.ג.ת.ד. כ-3 מיליון ₪.
סטאס פרבמן. סמנכ"ל השיווק של חברת א.ג.ת.ד. מוסר: "אנחנו מביאים לשוק הישראלי מותג חדש של בירה קלילה עם טעמים קיציים והפנייה היא לקהל הצעירים בני ה-18 עד 24. בשוק מוצף מותגים וגירויים שיווקיים החלטנו לצאת במהלך חדשני ולא שגרתי להשקת ווילדר – המצאנו דמות ובובה שתוביל את המותג ותישא את שמו וכיאה למותג הפונה לצעירים – הלכנו על דמות חצופה ואנרגטית. ווילדר הקלאבר, אוהב החופש – דמות שכולם אוהבים למרות חוצפתו ולא ניתן להתעלם ממנו. הפנייה שלנו היא אל קהל הצעירים דרך רשתות חברתיות, וקמפיין מובילים חברתיים ברשתות בני גילם ונוכחות של ווילדר הבובה במגוון אירועים קיץ לצעירים – מסיבות במועדונים נחשבים, אירועי חוף וכ"ו".