רואים רחוק: אופטיקנה נכנסת לתחום מוצרי השמיעה

רשת אופטיקנה, רשת מוצרי הראייה והאופטיקה המונה כ- 50 סניפים הפרושים ברחבי הארץ מרחיבה את פעילותה ונכנסת גם לתחום מוצרי השמיעה. הרשת זכתה בזיכיון בלעדי לשיווק מכשירי השמיעה של חברת Audio Service הגרמנית, חברת בת של חברת Siemens העולמית. שווי הזיכיון מסתכם בכמיליון דולר. היקף השקעה ראשוני מסתכם בכ-400,000 דולר. חברת Audio Service נוסדה בשנת 1977 בגרמניה והייתה לחברה הראשונה בשוק מכשירי השמיעה שעשתה שימוש בטכנולוגיית ITE המאפשרת הסתרת המכשיר בתוך האוזן.



ההשקעה הראשונית של הרשת מעבר לסכום הזיכיון, כוללת הכשרות חדרי שקט מיוחדים, מכשור מתקדם, מחשוב, הכשרות והדרכות בארץ ובחו"ל בנוגע למוצרים החדשים לאודיולוגים ולצוות העובדים. כן כוללת ההשקעה רכישת והתאמת ניידות של הרשת אשר יגיעו למוסדות וללקוחות בפריסה ארצית. חנות הדגל תהיה בדיזינגוף סנטר.



שרית רסין, מבעלי אופטיקנה, האחראית על מיזם השמע החדש ברשת, מציינת כי "שיעור לקויי השמיעה בישראל מגיע לכ10% מהאוכלוסייה. אולם מסיבות שונות, רק כ20% מהם רוכשים בסופו של דבר את המכשור הנדרש והחיוני. הרשת תשתמש בפלטפורמה הפיזית הקיימת בחנויות הרשת בכדי לקיים בדיקות שמיעה לאוכלוסיות הזקוקות לכך, שהן ברובן אוכלוסיות בגילאי 55+".




עוד מציינת רסין כי במסגרת הזיכיון החדש, תפעיל אופטיקנה 'שירות ביקורי בית' אשר יכלול שירותים שונים שיינתנו על ידי צוות קלינאיות תקשורת מנוסות בתחום השיקום השמיעתי. השירות יכלול בין היתר ביצוע בדיקות שמיעה באמצעות ציוד נייד משוכלל, ומתן ייעוץ לשיקום שמיעתי.



רשת "אופטיקנה" בבעלות שרית ומאיר רסין נוסדה בשנת 1988 ומתמחה בשיווק משקפי ראיה ושמש של המותגים המובילים בעולם. לרשת זיכיונות בלעדיים לשיווק עדשות המולטיפוקל של חברת "סולה" הגרמנית, ושל מותגי "קרטייה", "קרולינה הררה", "פלייר", "לפונט", ו- KOYA . הרשת מגלגלת מחזור של 180 מליון ₪ בשנה ומועסקים בה 400 עובדים. הרשת מחזיקה בנתח שוק של 18% משוק האופטיקה הישראלי.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס