קהל היעד הנשי בארה"ב הוא הדומיננטי ברכישה של יינות. 64% מהצרכנים שרכשו שם יין הם נשים, זאת על פי סקר שנערך ופורסם כמאמר "יין לנשים" ואשר עיקרי הממצאים שלו הוצגו על ידי ה AD AGE.
מסתבר שנשים נוטות לייחס חשיבות פחותה יותר לדירוג ולמיתוג של היין, בעוד שהגבר מייחס חשיבות גדולה לתווית (המותג) ולמחיר, בעיקר כדי להרשים את אורחיו. "נשים קונות יין כדי לחלוק אותו וכדי ליצור אוירה אינטימית ונעימה, בעוד שגברים קונים יין כדי לאחסן אותו ולשמור אותו כמו אותו איש מערות הרואה בציד מוצלח תוספת חשובה לנכסים שלו.
המגאזין WINE SPACTATOR המצוטט אף הוא במאמר, קובע כי לנשים יש יותר בלוטות טעם מאשר לגברים מה שמאפשר להן לבחור את היין המתאים לאירוע אותו הן מתכננות, בין אם המדובר בבילוי זוגי, או ארוחה משפחתית. ניסיונות של יצרנים ליצור מותגי יין 'נשיים' עם שמות כמו 'נערה עובדת', 'פיתוי' ואחרים לא צלחו שכן הן דחו את הגברים מחשש שייראו נשיים מידי, ואת הנשים, שחששו שהמחירים של היינות האלה גבוהים בשל הצורך למתג אותם. יצרני יינות מחפשים עתה את המסרים השיווקיים המתאימים כדי לשלב אותם במסעי הפרסום שלהם, במטרה למשוך את תשומת הלב של הנשים. היום כבר ברור, כי סוג הענבים שמהם מיוצר היין אינו משפיע על נשים, כך גם הרייטינג של היין אינו חשוב להן.
ה AD AGE מביא כדוגמא לגישה נכונה כדי להגיע לקהל היעד הנשי, את הצורך ליצור אוירה רומנטית ואינטימית סביב היין, היכולה לבוא לידי ביטוי לא רק באירועים הנעים סביב זוגיות, אלא גם ביכולת ליצור אוירה כזו בקרב קבוצה קטנה של גברים ונשים, של נשים בלבד, הנפגשים למטרות של בילוי והנאה. הדמויות המופיעות במודעות צריכות להיות אמיתיות, כאלה שנראות בדיוק כמו הידידים והידידות של הנשים בקהל היעד אליהן הן מכוונות. שימוש בדוגמניות צמרת, או סלבריטאיות לא יוכל לעשות את העבודה. אחת המודעות המוצגות על יד ה AD AGE כמתאימות לנשים, נושאת את הכותרת "יין המעורר סקרנות כמו אותו רגע מיוחד" (A Wine as Intriguing as the Moment ).
לסיכום, לאחר שכבר הפנמנו את העובדה שנשים הן שמקבלות את רוב החלטות הקניה במשפחה, עתה מסתבר כי הן אלה שמחליטות לגבי בחירת היין המתאים לאירוע. גישה זו, אשר מחקרית מציגה את תמונת ההתנהגות הצרכנית של קהלי יעד בארה"ב, צריכה להדליק נורות אצל יצרני ויבואני היין בישראל, שנכון להיום אינם מכוונים את מאמצי החשיפה שלהם לקהל יעד זה. יחד עם זאת יש לבדוק היטב אם התנהגות צרכנית של נשים בארה"ב תקפה גם בישראל.