חברת רודמדיה, המחזיקה בידה צי גדול של אוטובוסים (כ-1,700) ששטחם מיועד לפרסום בשיטת העיטוף החיצוני של האוטובוס, חתמה לאחרונה על עסקה עם חברת "ארקור" הארגנטינאית המשווקת את המותג "בונבון", במיתוג תדמיתי שנתי, על גבי אוטובוסים ממוקדי מגזרים. שווי העסקה – 50,000 דולר ארה"ב.
חברת "רודמדיה" המתמחה בתפירת פתרונות פרסומיים ממוקדים על פי דרישות הלקוח יוצאת בקונספט חדשני בפרסום בתנועה המאפשר לבנות חבילות פרסום אפקטיביות עבור קהלי יעד ממוקדים כגון: חיילים, תלמידים, בני מיעוטים, חרדים. זאת בנוסף לכיסוי מקומי, אזורי וארצי מצפון הארץ ועד דרומה.