רונן הלל, הבעלים של משרד רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור ואיש השיווק שי זמיר, הודיעו היום על פתיחת חברה חדשה בשם "מיתוג אישי": www.mitugishi.co.il. החברה החדשה תציע שירותי מיתוג אישי תוך יצירת יתרון תדמיתי-תחרותי למנהלים ובעלי מקצועות חופשיים ותסייע בקידום עסקיהם.
החברה החדשה קמה במטרה לטפל בבעלי מקצועות חופשיים, מנהלים, מנכ"לים, בכירים, אישי ציבור, עורכי דין, רואי חשבון, קואצ'רים, אומנים וכו' המעוניינים למתג את עצמם וליצור יתרון תדמיתי תחרותי בעל ערך.
מה זה מיתוג אישי ?
מיתוג אישי הוא תהליך בו האדם משווק כמותג במטרה לקידום עסקים, קידום וייעול בחיים המקצועיים ובכלל. תהליך המיתוג האישי נועד לתת תוקף לאיכויותיו הייחודיות של האדם הממותג.
רונן הלל: "מיתוג אישי הוקמה מתוך זיהוי הצורך של כל אחד מאיתנו למתג את עצמו בעולם התחרותי בו אנו חיים. מדובר בחברה חדשה ונפרדת שתיצור יתרון על פני המתחרים תוך שימוש בדרכי עבודה ייחודיות, חשיבה יצירתית, מקוריות ותעוזה ושילוב של יחסי ציבור, תקשורת קונבנציונלית וניו מדיה. חברת מיתוג אישי טיפלה בתקופה האחרונה בהצלחה רבה במספר מנהלים שסיימו תפקיד והחלו בתפקיד חדש, כאשר תהליך המיתוג האישי שעברו סייע להם לקבל מינויי מנכ"ל בחברות מובילות בפרק זמן קצר יחסית. במיוחד בתקופה זו בה מנכ"לים רבים נפלטים משוק העבודה אני רואה חשיבות רבה לתרום מניסיוני ולסייע להם להגיע לתפקיד הבא".
שי זמיר: "במציאות של היום התחרות בשוק הולכת וגוברת. כולם קוראים את המצב ומבינים שבכדי לנצח חייבים לבלוט. הסיסמה שאימצנו "אם לא תחליט מי אתה, אחרים יחליטו בשבילך" ממחישה את ההבדל בין אדם ממותג לאחד שלא. כיום, יותר ויותר אנשים הגיעו להכרה כי השוק המודרני התחרותי מחייב אותם לשווק את עצמם בדיוק כמו מוצר מדף. מהיום כל אחד יכול להיות מפורסם וממותג. אם בעבר התמודדו על תפקיד בכיר 5 עד 10 מועמדים כיום מתמודדים לפחות 50, חייבים ליצור מצב שבעל החברה או אותו מנכ'ל שמחפש עובדים יזמן אותך מתוך עשרות אם לא מאות המתחרים איתך על התפקיד"
לאתר החברה: www.mitugishi.co.il