משרד יחסי הציבור רונן הלל תקשורת נבחר לנהל את מערך יחסי הציבור והדוברות של חברת DO IT מטבחים.
הטיפול יכלול הובלת האסטרטגיה התקשורתית של החברה ושל רשת חנויות DO IT, טיפול במותג, והמשך מיצוב וביסוס רשת DO IT כאחת מחברות המטבחים המובילות והאטרקטיביות בישראל.
חברת רונן הלל תקשורת מטפל בתאגידים ישראלים ובינלאומיים, חברות ורשתות קמעונאיות. משרד מתמחה בשירותי יחסי ציבור, ייעוץ תקשורתי וליווי עסקי ללקוחות בתחומי השיווק, צרכנות, הייטק, תקשורת, נדל"ן, תיירות ולייף סטייל.
מטבחי DO IT הינה אחת מחברות המטבחים המובילות והאיכותיות בישראל. החברה, המנהלת רשת חנויות בפריסה ארצית, הוקמה בשנת 1992 ומתמחה בייצור, שיווק ועיצוב מטבחים. DO IT הינה חברת המטבחים היחידה המעניקה פתרון כולל של פירוק המטבח הישן (אופציאנלי הכנת תשתית ותוכניות אינסטלציה וחשמל) ומייצרת ביצור ברמת איכות מהגבוהה ביותר בעולם המטבחים, מטבח מושלם כולל ארונות, שיש אבן קיסר, כיור, ברז של חמת, תנור, כיריים וקולט אדים מתוצרת חברת דלונג'י מבית ניופאן,
לחברה מפעל חדש ומודרני באזור התעשייה הרטוב א בבית שמש, מהמתקדמים ביותר בעולם בתחום ייצור המטבחים, המשתרע על שטח של כ-4 דונם.
החברה מעסיקה צוות מעצבים מהשורה הראשונה, המעצבים מטבחים בהתאמה אישית על פי תפיסת עולם Taylor made ועל פי צרכי הלקוח. הסיסמה המלווה את DO IT מטבחים "ללכת על הכול", מתאפיינת בחשיבה גלובלית, תוך התאמה לצרכים ולתנאי מזג האוויר הישראלי, הנדסת אנוש חכמה, תשתית יצור מתקדמת, גמישות מרבית והתאמה לאורח חייו וסגנונו של הלקוח.