רונן שקולניק, מנכ"ל "מעריב מגזינים", הודיע בסוף השבוע למנכ"ל מעריב, רוני קליינפלד, על החלטתו להפסיק את עבודתו בחברה, בתום כשנתיים בתפקיד.
שקולניק (37) נכנס לתפקידו בסוף שנת 2005 כמנכ"ל קבוצת "רייטינג", אך כעבור מספר חודשים קודם שקולניק לתפקיד מנכ"ל "מעריב מגזינים". כמנכ"ל היה שקולניק אחראי על מיזוגן של 2 החברות – "רייטינג מגזינים" ו"מעריב כתבי-עת" לכדי חברה אחת – "מעריב מגזינים", ועל ניהולם השוטף של מותגיה: "רייטינג", "ביג טיים", "מותק", "עיצוב", "את", "את ברוסית" ו"להיות הורים", "מעריב לנוער", "מעריב לילדים" ו"שם המשחק".
שקולניק מסר כי: "בשיתוף עם צוות עובדים מוכשר ומסור מאין-כמוהו הוקמה בשנתיים החולפות "מעריב מגזינים". כיום, פועלת החברה כיחידה עצמאית, צעירה, דינאמית, יצירתית ומעל לכל – רווחית. אחרי תקופה מרתקת זו אני חש כי משימתי בחברה הסתיימה ולכן החלטתי לפנות לכיוונים חדשים ולאתגרים נוספים.
שקולניק ימשיך בתפקידו עד למציאת מחליף.