רות שחם-קלויזנר מונתה למנהלת השיווק הקימעונאי בג'נרל מילס ישראל

ג'נרל מילס ישראל, יצרנית מוצרי המאפה פילסברי (Pillsbury), ויבואנית נייצ'ר ואלי (NATURE VALLEY) וגלידות האגן-דאז (Haagen-Dazs), הודיעה על מינויה של רות שחם-קלויזנר, לתפקיד מנהלת השיווק הקימעונאי בחברה.



שחם-קלויזנר, (32), בוגרת תואר ראשון בהנדסת מזון ותואר שני במנהל עסקים, שימשה בתפקידה האחרון כמנהלת תחום מאפה בחברת שטראוס-עלית ולפני כן כמנהלת מותג MUST בעלית.



בתפקידה כמנהלת שיווק קימועונאי בג'נרל מילס ישראל, מתכננת שחם-קלויזנר להוביל ולחזק את מותגי פילסברי ונייצ'ר ואלי, תוך התמקדות בקהלי היעד העיקריים, בפעילויות שיווקיות שונות ולבחון כניסה לתחומים חדשים.



ג'נרל מילס ישראל הוקמה בשנת 1996 תחת שמה הקודם "פילסברי ישראל בע"מ", במטרה לשווק ולהפיץ בקרב הציבור הישראלי את מוצרי חברת פילסברי העולמית. בשנת 1998 התרחבה ג'נרל מילס ישראל ונכנסה לתחום מוצרי המאפה, וכיום נחשבת לספקית המובילה של מוצרי מאפה קפואים לאפייה במקום בסופרמרקטים, מאפיות, מסעדות מוסדות אקדמאיים ובתי מלון. בנוסף על פיתוח ייצור ושיווק מוצרי פילסברי בישראל עוסקת החברה גם ביבוא גלידת האגן דאז, ביבוא ובשיווק מותג חטיפי הבריאות נייצ'ר וואלי.

אולי יעניין אותך

 וינטר סיבוני סמנכלית שיווק של מותג קסטרו צילום עידן סבח (Custom)
 שטרן, מנכל קניון TLV צילום טל איז'ק
 ליסיצקי יור דירקטוריון איגוד המסעדות והברים בישראל_קרדיט צילום לירן מור פטור מתשלום-min
David Gee
Eyal - ZutaCore (1)
 גוראון- קרדיט רמי זרנגר (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

table
3
''ד אביחי יהוסף