רשת האופנה פולגת משיקה בימים אלה את קמפיין הפרסום לקולקציות האופנה החדשות לעונת סתיו-חורף 2007/8. פולגת, המשווקת הבלעדית בישראל של שני מותגי העל דניאל השטר ומקס מורטי, מתכוונת להבליט בקמפיין את שני המותגים.
אילן בז'ה, המנהל המסחרי של אופנת הגברים ברשת מסר היום כי "בחרנו בניר לביא וברז מאירמן להוביל את הקמפיין של פולגת מאחר ושניהם מגלמים היטב את פרופיל הלקוח הפוטנציאלי של פולגת- הגבר האופנתי של שנות ה-2000, המשלב גבריות, אינטיליגנטיות ואסרטיביות. הקולקציה של דניאל השטר ומקס מורטי מציעה ביגוד מתאים לכל שעות היום והלילה."
הקמפיין שיעלה בכיכובם ובאמצעות משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב, יכלול קטלוג, מודעות בעיתונות הארצית ופרסום בנקודות מכירה.
רשת פולגת שייכת לקבוצת קבוצת Golf & Co אשר הוקמה בשנת 1986, ומאגדת תחתיה את הרשתות: פולגת, גולף, אינטימה וספרינט. לרשת פולגת 22 סניפים ברחבי הארץ.
קרדיטים:
משרד הפרסום: גליקמן נטלר סמסונוב
נהול קריאטיב דודי בן סימון
צלם- עידו לביא