"ריקושט", המונה כ-54 סניפים ברחבי הארץ, משיקה בימים אלו את מועדון הלקוחות החדש של הרשת – "ריקושט CLUB", שהוקם בהשקעה של כחצי מיליון ₪. מטרת הקמת "ריקושט CLUB" הינה יצירת מועדון חברים שיהווה בית לכלל פעילויות השטח והפנאי, מועדון פעיל בעל ערכים חווייתיים ומסחריים, שישרתו את החברים בו בתחנות שונות במסלולי החיים, עם דגש מיוחד על נושא הגיוס והחיילים.
חברות במועדון ריקושט CLUB הינה בעלות הצטרפות חד פעמית של 39 ₪ ללא צורך בחידוש.
עדי אגמון, סמנכ"לית השיווק של רשת "ריקושט", מציינת שמעבר להנחות וההטבות הקבועות, למועדון הלקוחות של "ריקושט", בשונה ממועדוני לקוחות אחרים, ערך מוסף המאפשר לריקושט להעניק לחברי המועדון תכנים וחוויות מעולם התוכן של ריקושט כגון טיפים, טיולים מאורגנים, הטבות בכניסה לאטרקציות שונות ברחבי הארץ ועוד".
במהלך השנים האחרונות רשת "ריקושט" החלה לייבוא ולשווק באופן בלעדי מותגי מטיילים מובילים המשלבים עולמות של אופנה, טיולים וטבע, ספורט וחדשנות טכנולוגית, ביניהם המותג המוביל באירופה JACK WOLFSKIN, מותג משקפי השמש הבלתי שבירות GLORYFY, מותג הטיולים DISCOVERY ADVENTURE ועוד.
כמו כן "ריקושט" הרחיבה את ליין מוצרי מותג הבית של הרשת- DESERT SNOW המציע כיום פריטי לבוש מקצועיים לטיולים ולשטח השמים דגש על אופנתיות וטרנדיות, תרמילים, אוהלים, שקי שינה, מזוודות ועוד- באיכות בלתי מתפשרת ומחירים נוחים.
אגמון מוסיפה שבעקבות צעדים אלו, בשילוב ההתעוררות ההולכת וגדלה בשנים האחרונות לכל נושא הטיולים, הקמפינג והספורט, קהל הלקוחות של הרשת גדל מידי שנה.