בשוק הפרסום הישראלי, בייחוד בתחום של מוצרים מיובאים, התרגלנו תמיד לראות, סרטים שנוצרו בחו"ל ובדרכם ארצה היו עוברים התאמה לשוק הישראלי. בשנים האחרונות מרענן לגלות כי גם בארץ קיימים כוחות יצירתיים, מקצועיים וראויים, אשר מנפקים סרטים איכותיים, שעשו את הדרך ההפוכה לשווקים בינלאומיים.
סרטוניי הקמפיין "כתמי משפחה" ו"הברקוד" של אבקת הכביסה "אריאל" שהופקו ע"י משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, היו הראשונים שנחלו הצלחה בעולם, הרשימו את משרד הפרסום סאצ'י אנד סאצ'י העולמית, ונרכשו לשימוש ב-11 מדינות במזרח אירופה והבלקן.
לאחרונה מגמה זו הצליחה לתפוס תאוצה במדינות ערב; סרטון הפרסומת החדש של המותג – "הקאמרי", נרכש לשימוש במצרים, אך לא לפני שהכוכבת הישראלית ליאת אשורי הוחלפה במציגה מיצרית.
מנכ"ל באומן בר ריבנאי, משה גאון, אמר היום כי "אנו גאים ושמחים על כך שקמפיינים אותם אנו מייצרים עבור חברת פרוקטר & גמבל בישראל, ממשיכים לקבל חותמות איכות בכל העולם. כל קמפיין שזוכה לייצוא מחזק את ההבנה שאין מדובר בתופעה מקרית אלא בשמירה על סטנדרטים גבוהים של העבודה לכל אורך הדרך. נמשיך בשיתוך הפעולה עם אנשי פרוקטר & גמבל במטרה להעלות את הרף מקמפיין לקמפיין".