הנהלת האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, בחר ברמי לוי כמנכ"ל השנה על שהשכיל לעשות שימוש נכון ביחסי ציבור על מנת לקדם את העסק שלו.
פעילות יחסי הציבור של רמי לוי עשו מהפכה בעולם הקמעונאי ומהווים דוגמא איך מנכ"ל היודע להשתמש נכון בכלי יחסי הציבור מצעיד את העסק שלו וממצב את עצמו כשחקן מוביל בשוק המזון.
רמי לוי אמר לאחר שנבחר למנכ"ל השנה ע"י האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות: "אני מתרגש מהעובדה שהאיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, מצא אותי ראוי והחליט להעניק לי פרס מנכ"ל השנה בתחום יחסי הציבור והדוברות. בעידן של משבר כלכלי בארץ ובעולם ובקיומה של תחרות גוברת והולכת בתחומי העסקים בכלל ובענף הקמעונאות בפרט, עבודת יחסי הציבור וסיוע אנשי התקשורת, הם כלים מרכזיים לקידום העסקים. כפי שכולנו יודעים איש יחסי הציבור משמש כיום גם כיועץ מרכזי, כמקדם ומנהל השיווק".
יו"ר האיגוד, סילביה בית הלחמי, ציינה "האיגוד רואה חשיבות רבה בבחירה של מנכ"ל מידי שנה העושה שימוש נבון ביחסי ציבור ודוברות לקידום העסקים. רמי לוי בלט מעל ומעבר בשנת 2008 לעומת מנהלים אחרים וזאת הסקנו מנתונים שקיבלנו מחברת 'יפעת'".
עד כה זכו בתואר מנכ"ל השנה עמוס שפירא – מנכ"ל סלקום, חיים רומנו – מנכ"ל 'אל על', ד"ר יצחק קדמן – מנכ"ל האגודה לשלום הילד ואחרים.