בימים
אלו רשת "רמי לוי –שיווק השקמה" יוצאת בקמפיין פרסום לראשונה בכיכובו של רמי לוי במסר "קונים
חכם – קונים ברמי לוי".
במסגרת
הקמפיין נותן רמי לוי טיפים איך לחסוך בעשרות אחוזים את עלות סל הקנייה ולא לקנות
על אוטומט אלא לקנות חכם בדגש על מוצרים טריים ואיכותיים מהמעדנייה ומוצרי המותג
הפרטי.
רשת
רמי לוי הוקמה בשנת 1976, וכיום יש לרשת 56 סניפים בכל רחבי הארץ וממותגת כרשת
"סל הקניות הזול במדינה".
משרד
הפרסום "מקאן אריקסון".