חברת "קרסו" יבואנית רכבי רנו – וניסאן, מציעה שרותי רכב מהבית, באמצעות אתרי השירות: רנו – ניסאן ששודרגו לאחרונה, בהשקעה כוללת של כ- 50 אלף שקל.
האתרים, תוכננו ועוצבו ע"י חברת "סיבר – סרב", בהתאם לקונספט החדש של רשת מרכזי השירות של רנו – ניסאן ישראל, המאפשרים גלישה אינטראקטיבית מהירה און ליין ומתאפיין בעיצוב פונקציונאלי ונוחות גלישה, ניווט ושימוש.
אתרי השירות, מאפשרים יצירת קשר ישיר עם הלקוחות ומציעים: רשימת מרכזי שירות בפריסה ארצית, הזמנת תורים מקוונת, מידע לגבי טיפולים ותיקונים במסגרת האחריות )אם הרכב כלול בקריאת תיקון RECALL,)הורדת ספרי נהג בעברית ואנגלית, טיפים ועצות מפי מומחי החברה, מבצעים והטבות, חדשות ועדכונים בנושאי שירות, פירוט אבזרים מקוריים, הצעות לחוזי שירות, חידוש פוליסת ביטוח ועוד.
אסף ספקטור, סמנכ"ל שירות לקוחות רנו – ניסאן, אומר: " האתרים, חושפים את השירותים והחידושים בתחום הרכב, לקהלי יעד פוטנציאליים, הלוקחים חלק פעיל בצריכת מוצרים / שירותים און ליין דרך האינטרנט ומאפשרים לבעלי רכבי רנו – ניסאן, קבלת שירות מהיר ונוח מהבית".
מוסיף ספקטור: "אנו רואים בהענקת השירותים מהבית, ציון דרך משמעותי בפעילות החברה לשיפור השירות, המהווה "ערך מוסף" ללקוח, באמצעות : מקצועיות, שקיפות ורמת שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר".
עוד מוסיף ספקטור: "תחום האינטרנט, הצובר תאוצה בשנים האחרונות , בשל הזמינות, הנגישות והנוחות , חושף את השירותים החדשניים בתחום הרכב לקהלי יעד נוספים, שאינם מגיעים למרכזי השירות לעיתים קרובות, אך תרים אחר שירותים איכותיים, חדשניים ונוחים".
בעתיד, יתאפשר לבדוק עלויות טיפול, במחירים שיעודכנו בזמן אמת, על מנת להבטיח ללקוחות שקיפות מלאה.
לפרטים נוספים:
רנו – WWW.RENAULTSERVICE.CO.IL
ניסאן – WWW.NISSANSERVICE.CO.IL