רנו – ניסאן ישראל מציעה: שרותי רכב מהבית באמצעות אתרי אינטרנט

חברת "קרסו" יבואנית רכבי רנו – וניסאן, מציעה שרותי רכב מהבית, באמצעות אתרי השירות: רנו – ניסאן ששודרגו לאחרונה, בהשקעה כוללת של כ- 50 אלף שקל.



האתרים, תוכננו ועוצבו ע"י חברת "סיבר – סרב", בהתאם לקונספט החדש של רשת מרכזי השירות של רנו – ניסאן ישראל, המאפשרים גלישה אינטראקטיבית מהירה און ליין ומתאפיין בעיצוב פונקציונאלי ונוחות גלישה, ניווט ושימוש.



אתרי השירות, מאפשרים יצירת קשר ישיר עם הלקוחות ומציעים: רשימת מרכזי שירות בפריסה ארצית, הזמנת תורים מקוונת, מידע לגבי טיפולים ותיקונים במסגרת האחריות )אם הרכב כלול בקריאת תיקון RECALL,)הורדת ספרי נהג בעברית ואנגלית, טיפים ועצות מפי מומחי החברה, מבצעים והטבות, חדשות ועדכונים בנושאי שירות, פירוט אבזרים מקוריים, הצעות לחוזי שירות, חידוש פוליסת ביטוח ועוד.



אסף ספקטור, סמנכ"ל שירות לקוחות רנו – ניסאן, אומר: " האתרים, חושפים את השירותים והחידושים בתחום הרכב, לקהלי יעד פוטנציאליים, הלוקחים חלק פעיל בצריכת מוצרים / שירותים און ליין דרך האינטרנט ומאפשרים לבעלי רכבי רנו – ניסאן, קבלת שירות מהיר ונוח מהבית".



מוסיף ספקטור: "אנו רואים בהענקת השירותים מהבית, ציון דרך משמעותי בפעילות החברה לשיפור השירות, המהווה "ערך מוסף" ללקוח, באמצעות : מקצועיות, שקיפות ורמת שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר".



עוד מוסיף ספקטור: "תחום האינטרנט, הצובר תאוצה בשנים האחרונות , בשל הזמינות, הנגישות והנוחות , חושף את השירותים החדשניים בתחום הרכב לקהלי יעד נוספים, שאינם מגיעים למרכזי השירות לעיתים קרובות, אך תרים אחר שירותים איכותיים, חדשניים ונוחים".



בעתיד, יתאפשר לבדוק עלויות טיפול, במחירים שיעודכנו בזמן אמת, על מנת להבטיח ללקוחות שקיפות מלאה.



לפרטים נוספים:


רנו WWW.RENAULTSERVICE.CO.IL


ניסאן WWW.NISSANSERVICE.CO.IL

אולי יעניין אותך

Disney100
alon-loria(6)
pexels-pixabay-48148(3)
podcast10
dismey1
gadi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח