מטרת כוח המשימה להגדיר וליישם חבילת שירותים גלובאלית רחבה יותר ללקוחות הרשת.
חברת פרסום האינטראקטיב יורו 4D העולמית, נערכת לאיחוד שלוחותיה בעולם לכוח משימה בינלאומי בשם: "4D Task Force". ההיערכות הינה חלק מהתוכנית האסטרטגית של החברה לספק ללקוחותיה חבילת שירותים גלובלית רחבה יותר באמצעות שיתוף בידע ומידע המצטברים מטיפול בלקוחות הרשת ברחבי העולם.
רפי צרפתי, יו"ר קבוצת יורו תל אביב, יהיה שותף בצוות של שיתוף המידע מטעם החברה בישראל. הצוות הבינלאומי יהיה אחראי על זרימת ותחלופת הידע והמידע בין השלוחות של החברה בעולם ושיתוף המידע עם חברות הפרסום איתן עובדת החברה. בנוסף הצוות יהיה אחראי על ניתוח השינויים בשוק, עדכון שוטף של החידושים הטכנולוגיים, מתודולוגיות חדשות, טרנדים ועוד.
בשל אפיונה של ישראל כמדינה מובילה בחדשנות טכנולוגית, יורו תל אביב תשתמש את 4D Task Force כמקור לחדשנות. חברי הצוות יכללו נציגים מארה"ב, צרפת נציג מזרח אירופה אנגליה וישראל.
"יורו 4D הינו מותג חזק ומבוסס בתחום הפרסום האינטראקטיבי בעולם. הקבוצה מובילה בחידושים טכנולוגיים וביצירת קונספטים וטרנדים חדשים", אומר רפי צרפתי יו"ר קבוצת יורו-תל אביב. "המהלך של שיתוף וזרימת ידע ומידע בין שלוחות החברה בעולם יעניק ערך מוסף לכל לקוחות יורו בעולם ובפרט ללקוחות החברה בארץ, שיהיו הראשונים ליהנות מהחידושים הטכנולוגיים והמגמות החדשניות בשוק".
אודות יורו תל אביב
בקבוצת יורו תל אביב מועסקים כ- 70 עובדים ועל לקוחותיה הבולטים נמנים פיג'ו, אילנות דיסקונט, בנק אוצר החייל, קוסמופארם, לילית קוסמטיקה, סמסונג, איקאה ועוד. הקבוצה נמצאת בבעלות יורו העולמית שמחזיקה ב- 67%. יתרת המניות נחלקת בחלקים שווים בין רפי צרפתי לזמיר דחב"ש.