חברת רקיט בנקיזר, משווקת מוצרי הסרת השיער Veet לישראל, העלתה השבוע לאוויר הסייבר-ספייס, באמצעות משרד הפרסום Euro 4D, קמפיין אינטראקטיבי רחב היקף לרצועות שעווה, במסגרתו אמורות הגולשות הצעירות להעלות לאתר אינטרנט ייחודי סרטון וידאו ובו צילום של רגליהן החלקות לצלילי שיר שהוקלט במיוחד. הפניה לבנות הנוער הוא לא מקרי, ברקיט בנקיזר מצאו כי בגיל הזה, בנות הנוער מתנסות ומסגלות הרגלי שימוש בתחום הסרת השיער.
מהחברה נמסר כי "בעקבות ההצלחה של Veet בעונה הנוכחית הגיעו נתחי השוק של Veet בחודש יוני ל- 33.1% – מספר 1 בקטגוריה הסרת השיער". קמפיין הקיץ של Veet ייתמך גם בטלויזיה, בעלות מדווחת של כ-650 אלף שקלים.
שימוש בכל הפלטפורמות
עוד נמסר מהחברה כי חדשנותו של הקמפיין החדש הוא שימוש בפלטורמות פרסומיות ושיווקיות רבות שמתשלבות יחדיו במאמץ השיווקי. ראשית, הופק קליפ ובו מופיעות הדוגמניות רוני נתנאל, עתליה רגב ולין אשכנזי לצלילי שיר שנכתב והולחן לשם הקמפיין. השיר שמופיע באתר www.veethit.co .il ניתן להורדה למחשב או לסלולר כטרוטון. הגולשות הצעירות מוזמנות לצלם עצמן לצלילי השיר הקיצבי, להעלות את הסרטים הביתיים לאתר כששאר הגולשים מדרגים את הקליפ. מי שתצלם את הקליפ הזוכה תזכה בפרסים מדליקים במיוחד – 3,000 שקלים לבזבוזים, ספא ובגדי ים.
הקמפיין יתמך גם בפרסום טלויויזיוני בהיקף של 650 אלף שקלים שיפנה לאתר של Veet.
הנוער לשלטון
בעבר על מנת להגיע לבני הנוער היו ממתינים להם מחוץ לחצר בית הספר נערים ומחלקים הזמנות ועלונים של מבצעים. אך זה היה לפני עידן האינטרנט. היום, על מנת לספר לבני הנוער (ובעיקר בנות הנוער) על המבצע המדליק של Veet נשכרו שירותיה של חברת teenk המפעילה קהילה רחבה של למעלה מ 2500 בני נוער מובילים חברתיים בגילאי 15-18 אשר ממליצים לחברותיהם וחבריהם להיכנס לאתר ולקחת בו חלק. את ההמלצות מעבירים בני הנוער באמצעות הפלטפורמה אינטרנטית הכוללת תוכנות מסרים מיידיים, בלוגים, ורשתות חברתיות.
קרדיטים:
סופרוויזר: ערן שטרייכמן
מנהל קראיטיב: בועז הלחמי
קופיריטר: תמיר הגואל
מנהלת מדיה: הילה מוריס
מעצב: אורן תורכיה