חברת רקיט בנקיזר, משווקת מותג הכביסה קולון בישראל, נכנסת לראשונה לסגמנט הפרימיום בשוק אבקות הכביסה. החברה משיקה השבוע תחת המותג "קולון" קונספט חדשני – " קולון 101", אשר מציבה הבטחה ראשונית לצרכנים בישראל – אבקת כביסה ליותר מ- 101 סוגים של כתמים הבאים איתם במגע יומיומי.
מטרת ההשקה להגדיל את הצמיחה בקטגורית אבקות הכביסה ולאפשר לקולון להגדיל את נתח השוק בצורה תוספתית, מתוך כוונה לנגוס מסגמנט מותגי הפרימיום בו לא שיחק המותג עד כה.
קטגוריות אבקות הכביסה צמחה בשנת 2006 ב- 7% , עם היקף מכירות של 380 מליון ₪. מותג "קולון" מחזיק כיום 12% אחוזים משוק זה. (סטורנקסט דצמבר 2006 )
ערן תור, מנכ"ל רקיט בנקיזר: יש כיום מגמה ברורה של מעבר למוצרי פרמיום והצרכן הישראלי מוכן לשלם יותר עבור מוצרים המעניקים ערך מוסף. הוכחנו עד היום כי אנו יוצרים צמיחה עלידי מותגי פרמיום בקטגוריות בהם אנו פועלים ודרך חדשנות רלוונטית מגדילים את נתח שוק שלנו מול האלטרנטיבות, המהלך של קולון 101 ישיג זאת גם בקטגוריות אבקות הכביסה.
תור צופה כי החדרת המוצר תביא לגידול של יותר מ- 20 אחוזים בנתח השוק של המותג. השקת קולון 101 תלווה בקמפיין טלוויזיה, ובו סרטון השם דגש על המגוון הרחב של הכתמים בתוספת הומור מקומי.
הקמפיין גם יציג מבצע המציג הבטחה ראשונה מסוגה בתחום אבקות הכביסה – "לא מרוצים מתוצאות הכביסה? קבלו את כספכם בחזרה!".