רשות השידור מפרסמת בקשה לקבלת מידע והיוועצות בנוגע להזמנה, הכנה והפקה של פרסומות בתחנות הרדיו של "קול ישראל".
בכוונת הרשות לפרסם בקרוב מכרז חדש לבחירת זכיין, אשר יחל לפעול לקראת סוף שנת 2009 ויהיה אחראי על מכירת הפרסומות בתחנות הרדיו של "קול ישראל".
כזכור, במהלך חמש השנים האחרונות ניתנים שירותים אלו ל"קול ישראל" ע"י חברת שפ"ם.
הנתח המסחרי של רשתות "קול ישראל" עומד על כ- 55% מתוך נתח ההאזנה של תחנות הרדיו בישראל המורשות לשדר פרסומות.
כידוע, רשת ב' של "קול ישראל" –רשת האקטואליה המובילה בישראל, הינה גם תחנת הרדיו בעלת שיעורי ההאזנה הגבוהים ביותר בישראל!! בנוסף, כפי שעולה מסקר TGI האחרון חלה עלייה בשיעורי ההאזנה ברשת ב', רשת ג' וב- 88FM, במהלך המחצית השנייה של שנת 2008, בהשוואה לחציון של שנה זו.
סך התקבולים בשנים האחרונות כתוצאה ממכירת דקות הפרסום ב"קול ישראל" עומד על כ- 110 מליון ₪ בשנה!!! במסגרת הבקשה לקבלת המידע מאפשרת הרשות לכל הגורמים הפעילים בענף הפרסום והמדיה בישראל להעביר את התייחסותם למבנה המכרז, עקרונות הסכם ההתקשרות, כפי שמתואר במסמך ה-RFI ועוד.
מסמך ה RFI מפורסם במלואו באתר רשות השידור