רשות השידור תקים מערך מכירות פרסום פנימי

הועד המנהל של רשות השידור החליט על הקמת מערך מכירת הפרסום בתוך רשות השידור. המערך החדש יעסוק ברכש פרסום, בתוך רשות השידור ולא באמצעות זכיין חיצוני. עוד הוחלט על הקמת ועדה לאיתור מועמדים לתפקיד של אחראי על הקמת מערך הפרסום ברשות השידור ובקרה עליו.


חברי הוועדה הם: ד"ר אמיר גילת, יו"ר הרשות, העומד בראש הוועדה, יוני בן מנחם, מנכ"ל רשות השידור, יעקב בורובסקי, חבר הוועד המנהל, דוד חיון יו"ר ועדת כספים, מיקי מירו מנהל "קול ישראל", ערן הורן סמנכ"ל כספים וכלכלה, לינדה בר, דוברת רשות השידור.


ועדת האיתור תקבל הצעות ממועמדים מתאימים מתוך הרשות ומחוצה לה, כשהכישורים הנדרשים הם ניסיון והיכרות מעמיקה עם עולם הפרסום בישראל עם מתן עדיפות לתקשורת האלקטרונית. ועדת האיתור תהיה רשאית לפנות גם ביוזמתה למועמדים שתמצא לנכון.


ד"ר אמיר גילת יו"ר רשות השידור: "המערך החדש יאפשר לרשות שקיפות ובקרה מלאים על אחד מאפיקי הכנסתה העיקריים של רשות השידור, הפרסום ברדיו והחסויות".




אולי יעניין אותך

Disney100
alon-loria(6)
pexels-pixabay-48148(3)
podcast10
dismey1
gadi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר