שלושת הגופים, רשף נכסים-חברת נדל"ן ותיווך , EMI מקבוצת AIG העולמית ובנק לאומי למשכנתאות, הודיעו היום על יציאה במהלך שיווקי משותף שיגבה מהלך אסטרטגי לרכישת נכס – דירה, למטרת השקעה.
המהלך האסטרטגי יציע למעשה מבצע לרכישת דירה להשקעה בעבור הון עצמי ראשוני מינימאלי של 5% בלבד מערך הדירה. כך שלמעשה היתרון הינו קבלת משכנתא של 95% .
המהלך האסטרטגי ילווה בקמפיין רחב היקף בעיתונות הארצית ובאינטרט בהיקף השקעה של 400,000 ₪ באמצעות משרד הפרסום "סיגווי את סיגווי" תחת הסלוגן " הצטרפו לדור החדש של בעלי הבתים" . הקמפיין עד ה- 14/11/07 וכולל: קידום מכירות בסניפי רשף נכסים ובסניפי בנק לאומי למשכנתאות, חלוקת עלונים והסברים, הקמת מוקד מאויש אשר יקלוט את הפניות ויפנה אותם ליועצי הנדל"ן והמשכנתאות.
סמנכ"ל השיווק של חברת EMI, רפי ולנסי אומר כי "המגמה ההולכת ומתרחבת בישראל של רכישת דירות להשקעה מקבלת ביטוי בקמפיין ומאפשרת ללקוחות המתאימים לעשות צעד נוסף בדרך להגשמתו של חלום ישראלי נושן – רכישת דירה לילדים או לפנסיה."