רשת
משקפי אירוקה, ממשיכה במסורת לקדם
מסרים חברתיים לקהל הרחב ויוצאת בקמפיין
חדש תחת הכותרת: 'תעיזו להיות עצמכם'.
אירוקה גייסה לקמפיין ארבעה יוצרים ישראלים מובילים, מתחומים שונים, "שחיים" את המסר מידי יום בישראל ובעולם: דודו אוטמזגין –
שף-פטיסרי, יוצר ואמן קינוחים המחזיק רשת קונדיטוריות בבעלותו. פטיט מלר
–זמרת אלקטרו פופ שגרה ויוצרת בלוס אנג'לס. הישראלית היחידה שהיתה מועמדת לMTV music awards כאמנית
חדשה ב-2017. פילפלד – אמן רחוב, צייר, מאייר ומעצב גרפי ישראלי , כשבפועל
מוכר וידוע בזירה הבינלאומית והולי מריה – מעצבת גרפית ואמנית פילטרים
ירושלמית בעלת שם עולמי שהספיקה לעשות שיתופי פעולה עם מותגים בינלאומיים כמו בית
האופנה האמריקאי קלווין קליין.
כל אחד מכוכבי הקמפיין מגיע מעולם
תוכן אחר, כשיחד הם מהווים את נבחרת השגרירים החדשה של אירוקה לקמפיין קיץ
2022, שצפוי לעלות ע"י משרד
הפרסום אברהם כבר בחודש יוני בתקציב 2
מליון ש"ח במדיות מובילות: טלווויזיה, רדיו, דיגיטל, מגאזינים, שלטי חוצות
ובנקודות המכירה של אירוקה.
לצילומים נבחרו משקפי השמש והראייה של מותגי העל הבינלאומיים המיובאים
ומשווקים ע"י רשת אירוקה מקולקציית
קיץ 2022 החדשה, בין המותגים שיככבו בקמפיין: סלין, פנדי,גוצ'י, טום פורד, פראדה,
רייבאן, טומי הילפגר, דוויד בקאהם, מוסקינו ועוד.
לי אפיק, מנכלית רשת
'אירוקה' על יוזמת הקמפיין: " משקפי שמש יוצרים "שכבת
הגנה" שמאפשרים לנו להיות יותר טבעים ובטוחים בעצמנו ,והם גם מאפשרים לנו
לבטא את הסגנון האישי והסטייל שלנו וכך ללמד על הזהות הייחודית שלנו. משקפי שמש
מוסיפים לנו אומץ ולצד זאת מאפשרים לנו לבטא את מי שאנחנו".
עוד מוסיפה לי : "בתקופה
זו, שהמציאות מתעתעת והקרקע כבר פחות בטוחה מתחת לרגליים של כולנו – אירוקה בוחרת
לחזק ולחבק את כל מי שמעז להיות הוא עצמו. מהתעוזה צומחת יצירה והתפתחות ".