רשת אירוקה פותחת 7 חנויות פופ אפ לחודשי הקיץ

החל מהשבוע, לרגל פתיחת עונת הקיץ,פותחת רשת אירוקה בשיתוף עם חברת לוקסאוטיקה 7 מתחמי פופ אפ קונספטואליים בקניונים מובילים ברחבי הארץ, שיספקו חוויית קניה והתנסות חדשה בתחום משקפי השמש תוך התמקדות בנראות חזותית בנקודות המכירה.



חנויות הפופ אפ יפתחו בהשקעה של 10 מיליון ₪ ויפעלו במהלך כל חודשי הקיץ עד סוף חודש אוגוסט, בקניונים מובילים: עופר רמת אביב, דיזנגוף סנטר, קניון איילון ברמת גן, קניון עופר רחובות, קניון הזהב ראשון לציון, עופר גרנד קניון חיפה ועופר הקריון.



בחנויות הפופ אפ יוצעו למעלה מ 250 משקפי שמש, בין היתר קולקציות בלעדיות, קולקציות חדשות, קולקציות במהדורות מיוחדות ובמחירים מיוחדים. המהלך, ראשון מסוגו בארץ, הינו שיתוף פעולה של רשת אירוקה עם חברת לוקסוטיקה והושקעו בו כ-10 מיליון ש"ח.



חנויות הפופ אפ ישלבו עמדה אינטראקטיבית ויוצבו מסכים עם סרטונים המציגים את סיפורי המותג, ההיסטוריה שלו והאייקונים שלו לאורך השנים.



לדברי אבי כהן , מנכ"ל רשת אירוקה : "בחרנו במותג רייבאן כיוון שהוא המותג האהוב על הקהל הישראלי הן בקרב נשים והן בקרב גברים כבר למעלה מ 75 שנה ולשלבו עם המותג אוקלי לגברים המצטיין בטכנולוגיות מיוחדות לשימוש בזמן פעילות ספורטיבית. אנו מצפים שיבקרו במהלך ארבעת חודשי הקיץ כ 300 אלף איש בחנויות הפופ אפ".



לדבריו: "עיצוב המתחמים נעשה בשיתוף פעולה עם מעצבי המותג Ray-Ban באיטליה בהתאם לפעילויות דומה של המותג ברחבי העולם כולו."

אולי יעניין אותך

חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שמלת כלה
גנרטורים ביתיים
איטום גג