רשת אלונית במהלך אסטרטגי כולל לבידול הרשת

קבוצת דור אלון, בעלת רשת חנויות הנוחות אלונית, הודיעה היום על השקת מהלך אסטרטגי ארוך טווח למיצוב ובידול רשת החנויות אלונית. במסגרת המהלך, תושק שפה תקשורתית חדשה וישודרגו כ-60 מחנויות הרשת ברחבי הארץ, בהיקף כולל של כ-40 מיליון ₪.


בנוסף, כל חנויות הרשת ושטחי התצוגה יעוצבו תחת השפה התקשורתית החדשה שמטרתה ליצור מיקוד במותג אלונית בכל נקודות המגע עם הלקוח, דרך הנראות בחנויות הרשת והרחבת קטגוריות המכירה.


כחלק משת"פ אסטרטגי עם קבוצת BEE בבעלות קבוצת אלון, הרשת הודיעה היום על הרחבת מגוון הקטגוריות והכנסת מוצרים חדשים מתחום ה- NONFOOD, לצד מוצרי צריכה ירוקים ואקולוגיים בשיתוף עם פורטל הצרכנות הירוקה המוביל בישראל,Get Green. אלונית הינה רשת הנוחות הראשונה בישראל שהשיקה קטגוריית מוצרים ידידותיים לסביבה.


במסגרת שיפור חווית הקנייה והשירות ללקוח, מפתחת הרשת שירותים ייחודיים הכוללים, בין היתר, עמדות אינטרנט ושירות "Foto bar ", עמדות לפיתוח תמונות גם דרך הסלולר.


כחלק מהמאמצים לפיתוח ושימור נאמנות לקוחות, רשת אלונית תרחיב את פעילות מועדון הלקוחות YOU ,גם לחנויות סופר אלונית ולאלוניות במושבים ובקיבוצים ותציע מגוון רחב של מבצעים והטבות המיועדים לחברי המועדון בלבד. אחוז הפדיון המזוהה של לקוחות אלונית עומד היום על 12% ובחברה צופים כי עד סוף 2011 אחוז זה יעמוד על 25%.


לדברי עודד בלום, מנכ"ל דור אלון תפעול: "האסטרטגיה החדשה נובעת מהתובנה הצרכנית כי הכניסה לחנות נוחות אינה נובעת רק מקניית דחף או מפתרון מאולץ על הדרך, אלא במתן פתרונות וערך מוסף לצרכן שמחפש להעצים את החוויה האישית שלו בכל כניסה למתחם".


המהלך ילווה בקמפיין פרסומי נרחב בכל כלי התקשורת תחת הסלוגן: "אלונית – משהו טוב מתחיל", בעלות של 5 מיליון ₪. הקמפיין החדש נועד לחזק את הבידול התדמיתי של הרשת המנכסת לעצמה את עולם חווית הקניות השונה והמרגשת. במסגרת הקמפיין אלונית תחבור לצרכן ע"י פנייה אמוציונאלית ומיצובה כ"שער" לרגעים הטובים בחיים של כל אחד מלקוחותיה, בדרך הביתה אל המשפחה, בדרך ל-"זמן איכות" משפחתי או בדרך לרגע של אסקפיזם באמצע היום.


לדברי ישראל יניב מנכ"ל קבוצת דור אלון: "דור אלון הינה חברת הדלק הראשונה שזיהתה את פוטנציאל המעבר למתחמים קמעונאיים והייתה הראשונה בישראל שהשיקה את חנויות הנוחות. שוק חנויות הנוחות עדיין לא הגיע למיצוי ואנו מתכוונים להמשיך באסטרטגיית הצמיחה ולהשתמש בניסיוננו הרב בתחום הקמעונאות, כדי להמשיך ולהוביל את שוק הנוחות".


קטגוריית חנויות הנוחות במתחמי התדלוק בישראל צומחת בעקביות ונחשבת לבעלת פוטנציאל צמיחה גבוה עם שיעור חדירה נוכחי של 60%, לעומת 80% בארה"ב. לפי סקר שערך מכון גיאוקרטוגרפיה עבור אלונית בינואר 2010 נמצא כי הצרכן הישראלי מתחיל לסגל לעצמו הרגלי קנייה בחנויות אלה, וכ- 65% מהציבור הישראלי נוהג לבקר מידי פעם בחנויות נוחות, כאשר מספר הביקורים החודשי שלהם עומד על 4.3 פעמים.

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
 משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח