רשת בוניטה משיקה מחדש מועדון לקוחות משודרג בהשקעה של 3 מיליון ש"ח

רשת בוניטה משיקה מחדש את מועדון הלקוחות שלה בהשקעה של 3 מיליון ₪. מועדון הלקוחות החדש והמשודרג נקרא: BONITA V.I.P ומציע מגוון הטבות בלעדיות ואטרקטיביות לחברות המועדון. ההחלטה לשדרג ולהשיק מחדש את מועדון הלקוחות של בוניטה נובע כחלק מתוכנית אסטרטגית של הרשת, לאחר סקרי שוק נרחבים הנערכים אחת לכמה חודשים ברשת.



צפי גידול המכירות בעקבות השקת מועדון הלקוחות המשודרג הינו בין 17%- 15% במהלך 2007-8. בנוסף, בבוניטה צופים גידול במועדון הלקוחות ל- 200 אלף לקוחות עד סוף שנת 2008.



פרידה ראובני, מנכ"ל ובעלים בוניטה אמרה היום כי "השקתו מחדש של מועדון הלקוחות הנה חלק ממימוש התוכנית אסטרטגית של הרשת ובמטרה לחזק את הכלים השיווקיים העומדים לרשותנו. מועדון הלקוחות הקיים מכיל 140 אלף נשים, כ- 60% ממכירות הרשת מתבצעות על ידי חברות המועדון, כאשר מספר הביקורים הממוצע של חברה ברשת הוא כ- 5- 4 פעמים בחודש".


עוד הוסיפה ראובני כי "בוניטה מיקמה את עצמה בהצלחה רבה כמותג אופנת נשים מוביל, ידוע ומכובד בזירת האופנה הישראלית. החברה שמה לה כמטרה להרחיב את פעילויותיה בחו"ל."



רשת בוניטה בבעלות פרטית של נחמן ופרידה ראובני, הוקמה בשנת 1989 ומונה כיום 30 סניפים. הרשת כולה מנוהלת ומתנהלת תחת בעלות וההנהלה אחת. רשת בוניטה אינה מאמינה בשיטת הזכיינות ופועלת כרשת בוטיקים.

אולי יעניין אותך

דורון אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''