רשת בורגראנץ' ממשיכה במהלכים לחיזוק תחום ארוחות הילדים ברשת, אותם החלה בשנתיים האחרונות ומשיקה לקיץ קונספט מרענן וחדש מסוגו באמצעות הרחבת תחום מתנות הילדים ומשיקה גלידה עם הפתעה תחת השם : "ראנץ' קרים".
להשקת המהלך ייבאה לארץ מארזי גלידה ייחודיים הרשומים כפטנט של החברה האיטלקית SEDAבהשקעה של 50,000 ₪.
ה"ראנץ' קרים" הינה גלידה הנמזגת למארז של גביע בעל תחתית כפול, הגביע כולל לשונית תלישה המאפשרת לילד להוציא את ההפתעה בכל שלב. בשלב הראשון ההפתעות יהיו מגוון סיכות מדליקות של המותגים המובילים בקרב הילדים בטמן, ופלורסיינטה , כל מותג יכלול מגוון של 5 סיכות שיאפשרו לילד לאסוף אותם.
חגית קמין סמנכ"ל השיווק של רשת בורגראנץ' מסרה כי: כחלק מהאסטרטגיה להעניק ערך מוסף לחווית האכילה וההנאה של הילדים בבורגראנץ', החלטנו להרחיב את תחום מתנות הילדים ולהציע מגוון רב של מתנות הלקוחים מעולם התוכן של הילדים, כמו כן תקופת הקיץ טומנת בחובה גידול במכירות בתחום ארוחות הילדים והמהלך הנוכחי הינו המשך להשקות מוצרים חדשים, מבצעים ושיתופי פעולה נוספים המתוכננים לילדים ".
עוד הוסיפה קמין: " המהלך משקף את חדשנותה וייחודה של הרשת בכל הנוגע לתחום הילדים, תוך זיהוי ממוקד של הטרנדים השולטים בעולם הילדים ומענה לרצונותיהם ולצורכיהם של הילדים ע"י חידוד המסר כי שוב בורגראנץ' מביאה להם את הדבר ה"חם" ביותר בשוק המותגים לילדים".
את ההשקה ילווה מודעות בעיתוני ילדים, פרסום בסניפים וכדומה.