רשת
Burgerim (בורגרים), מקבוצת BBB, עולה בקמפיין רחב, שיערך במהלך כל חודש יוני , תחת הסלוגן 'בורגרים
– כל הזמנה חגיגה', בעלות של כ – 1.2 מיליון ₪.
הקמפיין
שעולה בשיתוף משרד הפרסום The
box, יכלול סרטוני חסויות
בערוצי הטלוויזיה: קשת 12, רשת 13, ופעילות דיגיטל רחבה ברשתות החברתיות
ובאתרים פופולריים, לצד פעילויות על רצפת המכירה בסניפי הרשת.
קמפיין "בורגרים- כל הזמנה
חגיגה" מאיר זרקור על שלל מארזי הרשת
המיועדים למשפחות, למקומות העבודה, למסיבות ואירועים, כמו גם את מגוון
הטעמים שמציעה בורגרים, וכמובן- את ערך הכשרות.
אהובה
תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB: "הקמפיין מנגיש לציבור הישראלי את הנוסחה הייחודית והמנצחת
של רשת בורגרים- מגוון טעמים עשיר, שפע מארזים צבעוניים ושמחים, והענקת
פתרון טעים, קל ומהיר. רשת בורגרים מתמחה בשירותי משלוחים מהירים, טעימים וחמים-
והדגש של הקמפיין על מארזי החגיגה, מציג את הפתרון לארוחה מעולה וטעימה לאירועים
קטנים וגדולים, פרטיים ומסחריים."