רשת בתי הספר "עמל 1" יצאה בקמפיין פרסומי באינטרנט לעידוד ההרשמה ולחיזוק התדמית

רשת המכללות ובתי הספר למדעים טכנולוגיות ואמניות, "עמל 1", יצאה בקמפיין פרסומי מקיף ברשת האינטרנט, שנועד להגביר את החשיפה לבתי הספר של הרשת ולעודד את ההרשמה לבתי הספר הפרוסים בכל רחבי הארץ.



הקמפיין כולל באנרים של הרשת בגדלים שונים אשר מופיעים באתרי האינטרנט שבהם ישנה חשיפה מירבית של בני נוער: נענע, MSN, ICQ ועוד. בבאנרים ניתנת אופציית "הקלקה", אשר מובילה את הגולשים לדף פרסומי של הרשת, שממנו ניתן להיכנס לתוך אתר הרשת ולאתרי בתי הספר השונים של הרשת.



בתוך כך, חודש ושודרג אתר האינטרנט של רשת עמל 1. אתר האינטרנט החדש של הרשת כולל: דיווחי חדשות הרשת און ליין, עדכון על אירועים ופעילויות שונות בבתי הספר, דיווחים על מגמות חדשות, גלריית תמונות, הכוונה ל"אתר החודש" ועוד. זאת לצד המידע הרלוונטי על בתי הספר ועל הרשת שמוצגים בדרך ידידותית מאוד למשתמש. הקמפיין באינטרנט כמו גם חידוש ושדרוג אתר רשת עמל 1, נעשו לאחר אפיון צרכיהם של בני הנוער ברחבי הארץ, הן מבחינה תוכנית והן מבחינה ויזואלית, לצורך גיבוש הדרך האפקטיבית ביותר לפנות אליהם.



מרשת "עמל 1" נמסר, כי מאז עלייתו לאוויר של הקמפיין, במהלך סוף השבוע האחרון, נרשמה עלייה משמעותית במספר הכניסות לאתרים של בתי הספר ובני נוער רבים משגרים פניות לקבלת מידע נוסף או לקביעת פגישות ייעוץ.



כתובת אתר האינטרנט של רשת עמל: www.amalnet.k12.il

אולי יעניין אותך

יוטיוב שיווק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''