שת האופנה זיפ, בבעלות משפחת אהרונסון, רכשה את הזכיון לשיווק המותג סליו- מותג האופנה הגברי מצרפת בישראל. אהרונסון רכש לאחרונה את הזיכיון מידי החברה "אופנה צרפתית לגבר בע"מ". עד לאחרונה הוחזק המותג בידי פישמן רשתות שנקלעו לחובות, בעקבותם נכנסה הרשת להקפאת הליכים.
מחירי המותג יהיו זולים ב20% מבעבר, ולרגל הפתיחה יציעו בתחילת העונה מבצעים אטרקטיביים במיוחד.
סליו הוא מותג אופנה צרפתי לגבר, נוסד בשנת 1985, משווק ליותר מ-50 מדינות ברחבי העולם,
עם יותר מ-1270 חנויות. המותג מייצר קולקציות אופנתיות לגברים ללבישה יומיומית, עם מגע יד ייחודי,
ומחירים נוחים לצרכן.