רשת האופנה תמנון משיקה אתר אינטרנט חדש ואינטראקטיבי בהשקעה של 100,000 $

רשת האופנה תמנון משיקה בימים אלו אתר חדש באינטרנט. האתר , שפותח ועוצב ע"י חברת מור אינטראקטיב תחת הקונספט STREET WISE עולה במקביל לקמפיין רחב היקף לקולקציית סתיו- חורף 2005-2006 באמצעות משרד הפרסום JWT.



אתר האינטרנט מבוסס על הקונספט : STREET WISE שעיקרו הצגת סיטואציות אמיתיות מהחיים בהן נדרשת חכמת רחוב. האתר כולל משחק אינטראקטיבי –STREET TEST בו נדרשים הגולשים למלא שאלוני חכמת רחוב, טיפים בנושא לבוש נכון ומועדון לקוחות .



ברוך ריינר מנכ"ל רשת תמנון:" אתר האינטרנט החדש מהווה צעד נוסף להשלמת קונספט "חכמת הרחוב " אשר מוביל את הקמפיין, האתר פונה אל קהל היעד של הרשת ומניע אותו לפעולה ע"י שליחת "חכמות רחוב" משלו".



רשת האופנה תמנון, מפעילה כיום כ-39 סניפים בפריסה ארצית. רשת האופנה תמנון בבעלות ברוך ריינר, יליד ירושלים, בן 40, בעל תואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון.



www.tamnoon.com

אולי יעניין אותך

16459silit1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים