רשת האופנה Crazy Line יוצאת בקמפיין פרסום בגרמניה

רשת האופנה Crazy Line עולה בקמפיין פרסום בגרמניה בכיכובן של שירז טל וג'ני צרוואני המובילות את קמפיין הפרסום גם בארץ. קמפיין הפרסום בגרמניה מקדם את סניף הרשת בקניון CENTRO שבעיר OBERHAUSEN. קמפיין הפרסום כולל שלטי חוצות, מודעות בעיתונות, חלוקת קטלוגים בדיוור ישיר ל 10,000 חברות המועדון הגרמניות וחלוקת קטלוגים במרכז הקניות.



היקף ההשקעה בקמפיין הקיץ 50,000 יורו .



לפני למעלה משנה פתחה רשת קרייזי ליין את החנות הראשונה בגרמניה. לדברי ערן לוין, סמנכ"ל שיווק קרייזי ליין, הפרסום בגרמניה חיוני להתפתחותה של החנות ולבניית המותג קרייזי ליין. אנו רואים פוטנציאל רב בפיתוח וקידום קרייזי ליין כמותג אופנה מוביל גם בגרמניה ונשקיע בפרסום נרחב בשלטי חוצות, עיתונות וקטלוגים בדומה לקטלוגים הישראליים בתרגום לשפה הגרמנית. החנות הפועלת מזה כשנה וחצי נהנית מעלייה מתמדת במכירות וברווחיות. לדבריו, בדומה לפעילות בארץ הוקם מועדון לקוחות בגרמניה המונה כבר למעלה מ – 10,000 לקוחות פעילות. נוכחנו שהבחירה בגרמניה נכונה ומוצלחת הודות לקולקצייה המשלבת עיצובים קלאסים ואופנתיים במידות 40-50 ההולמת את המבנה הממוצע של האישה בגרמניה.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים