רשת האופנה CROCKER ישראל תשקיע מיליון דולר בקמפיין פרסום שנתי

רשת האופנה הבינלאומית "קרוקר" (CROCKER) תשקיע השנה מליון דולר בפרסום. קרוקר מחדשת את המערך האסטרטגי-שיווקי והפרסומי שלה וגייסה את היועץ האסטרטגי למיתוג ושיווק איתן דור-שב ואת אלאן אזולאי, מייסד ובעלים לשעבר של חברת שביניון (CHEVIGNON) העולמית להוביל את התקשורת השיווקית של החברה והמותג.



במכרזים שהתקיימו לאחרונה זכה משרד הפרסום "ענבר מרחב שקד" בתקציב הפרסום של קרוקר, (עליו התמודדו עוד שני משרדי פרסום אחרים), ומשרד יחסי-הציבור "ארד תקשורת", שיטפל בקרוקר באמצעות מחלקת צרכנות וסגנון חיים, המתמחה, בין היתר, בתקציבי אופנה. צלם הבית של החברה ימשיך להיות גולי כהן.



לדברי אבי לוי, מנהל רשת "קרוקר" ישראל, הרשת עוברת מהפך בחשיבה המותגית שלה במטרה להגיע לקהלים חדשים. כחלק מתהליך המיצוב תתמקד קרוקר במסרים ערכיים לעולם הג'ינס, "כמי שחרטה על דגלה את המומחיות בג'ינס ומקפידה על איכויות ייצור שלא נראות בישראל ונהוגות בבתי אופנת הג'ינס המובילים בעולם, שמה לעצמה קרוקר כמטרה להוביל את תחום הג'ינס המעוצב והאיכותי גם בישראל". לדבריו, השינויים הגורפים יבואו לידי ביטוי בחוויה מלאה המשלבת ג'ינס ואופנה בחנויות הרשת ובחנויות הבגדים המובחרות ברחבי הארץ.


אולי יעניין אותך

דורון אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סרטן-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס