"עונות" במגעים מתקדמים עם רשת אופנה מובילה, לגבי שיווק קולקציית הרשת בעיקר ביוהנסבורג ובדרבן,
היקף מתוכנן לעסקה ראשונית – כחצי מיליון דולר. בשנת 2005 עלה היקף פעילותה של "עונות" בלמעלה מ-20 אחוזים והיא חולשת כיום על נתח שוק של כ – 40 אחוזים משוק האפנה לנשים במידות ביניים ובמידות גדולות. הסכם ההפצה יהווה, למעשה, הרחבה של ערוץ שיווקי קיים.
רשת האופנה "עונות", המתמחה בביגוד לנשים במידות 42 ומעלה, תתחיל בקרוב ייצוא לדרום אפריקה, באמצעות רשת אופנה מובילה בהיקף של כחצי מיליון דולר.
ממנכ"ל רשת "עונות", אבי יפת נמסר כי: "התרחבות הרשת לחו"ל מגיעה במקביל להתרחבותה המשמעותית של הרשת בארץ: לאחרונה השקיעה הרשת כ – 5 מיליון שקלים בפתיחתם של 9 סניפים חדשים בכל רחבי הארץ".
תהליך התרחבותה העצום של "עונות", הוביל לגידול של למעלה מ – 20 אחוזים בשנה האחרונה. מאז שנת 2003 התרחבה הרשת ביותר מ – 40 אחוזים, נגסה בנתח שוק של כחמישית משוק מידות הביניים (החל ממידה 42) והבטיחה את מקומה במעלה סקאלת שוק מידות הביניים והמידות הגדולות.
את קמפיין הפרסום של הרשת מובילה, זו העונה הרביעית ברציפות ברטי וינטר – "אנדי מקדואל הישראלית", המייצגת את הקו הצעיר והחושני, שמאמצת "עונות" עבור נשים במידות גדולות ובמידות הביניים.