רשת האופנה TAG WOMAN נכנסת לתחום האקססוריז בהשקעה מדווחת של חצי מיליון ש'

רשת TAG WOMAN נכנסת לתחום האקססוריז ותתחיל בייבוא ומכירה של אביזרים נלווים כגון : תכשיטים, כובעים, תיקים , צעיפים ונעליים ובכך תשלים מהלך אסטרטגי ביצירת "טוטאל לוק" מוחלט ללקוחות הרשת.



בחרה להיכנס לתחום זה כחלק מראייה שיווקית רחבה להעניק ללקוחותיה ערך מוסף עם מגוון שלם ורחב של אביזרים משלימים לצד קולקציות האופנה הייחודיות של הרשת, המונה כיום 21 סניפים בפריסה ארצית ברחבי הארץ. בכוונת הרשת להשקיע במהלך זה כ-500,000 ₪, כאשר עיקר המיקוד יהיה בייבוא אקססוריס מאירופה ושיווקם בחנויות לצד קולקציות האופנה.



בכוונת הרשת להתחיל לשווק את אביזרי האופנה המשלימים לקראת ספטמבר 2005 ולשלבם בקטלוג החברה בכיכובה של הדוגמנית הבינלאומית ויארה שוטרטובה, הממשיכה כפרזנטורית של TAG WOMAN עונה שלישית ברציפות.



אילן לוי מנכ"ל רשת TAG WOMAN : " שאיפתנו היא להעניק ללקוחה את היכולת להראות נשית וייחודית תוך אספקת מראה "טוטאל לוק " מושלם מכף רגל ועד ראש, ובכך להעניק ללקוחה חווית קנייה ותחושה כוללת כי לה יש מה שאין לאחרות".


אולי יעניין אותך

פתיחת סניף פתח תקווה מיקי שמו צילום יחצ (2)
color-chart-g8bec9df5e_12801
cincopa
yossi-cohen9
129-find-designers
hila1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''