רשת הבורסה לתכשיטים במהלך לרענון המותג בהשקעה של 600 אלף דולר

רשת חנויות הבורסה לתכשיטים תשקיעה במהלך השנה הקרובה כ- 600,000 $ בעיצוב חנויות הרשת מחדש, לפי קונספט יוקרתי – אופנתי וצעיר כחלק מהתהליך מיתוג הרשת כוותיקה ומובילה בתחומה.


הסניף הראשון שעוצב מחדש בהשקעה של כ- 150,000 $ הנו סניף קניון רחובות , המשתרע על פני כ-55 מטר מרובע ומציג לראשונה קונספט עיצובי חדש המעניק ביטוי לתכשיטים שהם העיקר בחנות כשהחנות היא בעצם הרקע.



הקונספט לעיצוב החנויות מחדש נבנה לאחר 26 שנות פעילות של הבורסה לתכשיטים בארץ. המהלך יבוצע בכל 9 חנויות הרשת ברחבי הארץ ויכלול שימוש בצבע הלבן, צבעים בהירים ואלגנטיים המשדרים יוקרתיות, עיטור קירות החנות באפליקציות (תמונות) תלת מימד של עלים ופרחים ,על מנת לתת הרגשה של אווירה מזמינה.



על פרוייקט עיצוב הרשת מחדש הופקד האדריכל אלכס מייטליס שבין הפרוייקטים האחרונים שלו :מסעדת מסה, מסעדת טוטו , רשת הוניגמן.

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
קירות משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שמלת כלה
גנרטורים ביתיים
איטום גג