GNC , רשת הויטמינים ותוספי התזונה, תעניק חסות לתחרות SIMPLY YOU תחרות יופי – השמה דגש על המראה הטבעי פרויקט משותף לעדי ברקן וקניון לב המפרץ.
במסגרת החסות תעניק רשת GNC בין היתר לכל מתמודדת שי מולטי ויטמין המותאם לה באופן אישי.
שווי החסות – אלפי דולרים.
תחרות SIMPLY YOU החלה בשנה שעברה וזכה להצלחה רבה ולהדים רבים בתקשורת הארצית והמקומית .
התחרות מציגה רעיון חדש ושונה לחלוטין, המשנה את כל התפיסה בעולם הדוגמנות כיום. הרעיון שעומד מאחורי התחרות שם מדגיש את נושא הבריאות. במסגרת זו תזונאיות מלוות את הבנות המתמודדות בשלבי התחרות השונים. מתמודדות שלא יעמדו בקריטריונים לא יוכלו להמשיך לשלבי התחרות הבאים. כיום הדאגה לבריאות הדוגמניות גוברת בעולם בו גדלה המודעות לאנורקסיה ובולמיה, כך המארגנים. בתחרות משתתפות מועמדות מכל אזור הצפון.
תמי גלילי מנכ"ל GNC: "המסר של התחרות SIMPLY YOU המדגישה את בריאות הדוגמניות, משתלב היטב במסר של GNC: שבריא זה הכי יפה, ובריאות ו – LIVE WELL זה המסר לחיים טובים. לכן זה היה טבעי ש – GNC ייטלו חסות על תחרות SIMPLY YOU".
GNC – החברה הגדולה בעולם לויטמינים ותוספי תזונה.
בארה"ב משווקת הרשת כ- 1,000 ויטמינים ותוספי תזונה. לרשת מעל 5,500 חנויות ברחבי העולם המתמחות בויטמינים, תוספי תזונה ומוצרי בריאות. מוצרי GNC הנחשבים למתקדמים בעולם בענף הויטמינים ותוספי התזונה, מותאמים לקהלי יעד שונים – נשים, גברים, ילדים, נוער, מבוגרים וספורטאים. בישראל יש לרשת סניפים עצמאיים ברחבי הארץ. לאחרונה יצאה חברת GNC בתנופת שיווק מחודשת בישראל, ובמיתוג מחדש כך שתממש את פוטנציאל ההתרחבות של החברה בארץ, בהתאם להצלחת החברה בארה"ב ובעולם.