רשת הום סנטר העלתה לטלוויזיה קמפיין חדש בהיקף השקעה כולל של 2 מליון ₪. את הקמפיין מובילות שלי הרמן וג'קי אזולאי מהתכנית 'מאסטר שף' בערוץ 2, במטרה לקדם את שיתוף הפעולה בין הום סנטר לבנק הבינלאומי לרגל עונת השיפוצים וחידוש הבית.
במסגרת שיתוף הפעולה שעומד במרכז הקמפיין החדש של רשת הום סנטר מוזמנים הלקוחות ליהנות מאפשרות להלוואה בבנק הבינלאומי עד 30,000 ₪ לא ריבית וללא הצמדה, לטובת חידוש הבית.
במהלך הקמפיין מגיעה ג'קי אזולאי, פרזנטורית הרשת שמלווה את הרשת מפסח 2013 , לבקר בביתה של שלי , חברתה הטובה מהתוכנית ומתלהבת מעיצוב הבית. עד מהרה היא מגיעה לאמבט, שם תגלה כי חידוש חדר הרחצה התאפשר בזכות הלוואה מהבנק הבינלאומי וממבצעים משתלמים שמציעה הרשת בימים אלו לרגל השקת מחלקת חדרי רחצה חדשה.
הקמפיין החדש עלה בערוצי הטלוויזיה, וכולל גם מודעות בעיתונות ובאתרי האינטרנט המובילים, דיוור עלונים ברצפת המכירה ומיתוג הסניפים.
לרגל עליית הקמפיין החדש מסרה מנהלת השיווק של רשת הום סנטר: "הקמפיין החדש עלה בסימן המבצעים האטרקטיביים שמציעה הרשת לרגל השקת מחלקת חדרי האמבטיה וחדרי הרחצה החדשה שלנו. יצאנו יחד בשיתוף פעולה ייחודי, במתן הזדמנות להלוואה אטרקטיבית מהבנק הבינלאומי של עד 30,000 שח ללא ריבית והצמדה – על מנת שכל אחד יוכל לחדש את הבית בעונה הקרובה".