רשת yogo משיקה אתר אינטרנט חדשני וייחודי. האתר החדש בעלות השקעה של כ- 60,000 ₪.
האתר, שעוצב ע"י חברת pixel-delight והגרפיקאית נורית קוניאק בעל ממשק נוח לגלישה, קל לניווט ולשימוש. האתר החדש הוא בעל קונספט ייחודי המציע לגולשים וללקוחות yogo מידע על חידושים בתחום הבריאות, לייף סטייל, מזון ואופנה. האתר כולל כתבות רוחב וראיונות עם מומחים בנושאי לייף סטייל, טיפים ועצות בנושא אכילה נכונה, המלצות בנושאים שונים ועוד. בכל שבוע תתפרסם באתר כתבה חדשה באחד מהנושאים.
לרגל השקת האתר תתפרסם באתר כתבה של הדיאטנית הקלינית, ד"ר ברוריה טל, המסבירה מהם היתרונות שטומנים בחובם הפירות. בכתבה זו יוכלו הגולשים לקבל מידע על ערכן התזונתי, ההמלצה לכמות פירות יומית לפי גיל ומה תורם לנו כל פרי.
לדברי ליסה מנדלסון, מבעלי רשת yogo: המטרה היא ליצור אתר בקונספט שונה משאר אתרי האינטרנט, אתר אשר יציע לקהל הלקוחות שלנו ולגולשים מגוון המלצות ואפשרויות בתחום הלייף סטייל האתר יכיל תוכן מעניין שימשוך קהל יעד קבוע.
עוד מוסרת מנדלסון כי: "תחום האינטרנט שצובר תאוצה יחשוף את המותג yogo לקהלי יעד נוספים". לדבריה : האתר עוסק בנושאים המעניינים את לקוחות yogo, בעזרת האתר אנו נחזק את הקשר בין המותג לקהל הלקוחות.