בעקבות מגמת העלייה במספר התיירים אשר מגיעים לישראל מרוסיה, רשת מלונות קלאב הוטל יוצאת בימים אלה במסע לקידום התיירות הרוסית, בהשקעה כוללת של 1 מיליון ₪.
במסגרת הקמפיין יוצאת הרשת במספר פעולות נרחבות ביניהן: אירוח סוכני נסיעות מרוסיה במלונותיה לשם היכרות, פרסום במגזינים תיירותיים מקצועיים ברוסיה ,פרסום עלוני מידע בשפה הרוסית, הדרכה והכוונת סוכני הנסיעות בארץ אשר במטפלים בשוק התיירות הרוסית הנכנסת.
רוני פיבקו, מנכ"ל רשת קלאב הוטל, מסר: "הפוטנציאל של שוק התיירות הרוסי קיים, ובשנה האחרונה אנו עדים להתעוררות ולעניין הרב שמגלים התיירים הרוסים בישראל, הרשת החליטה להקצות משאבים מיוחדים לקידום התיירות הרוסית ולצאת בקמפיין תיירותי מיוחד לקראת חגיגות הסילבסטר שיתקיימו בסוף השנה, ומבטיחים שנעמיד לרשות התיירים סטנדרטים גבוהים של נופש על מנת שירצו לשוב גם בשנים הבאות"
הקמפיין ינוהל ע"י מחלקה שהוקמה במיוחד להובלת קמפיין קידום תיירות רוסיה וילוו ע"י משרד יח"צ ברוסיה ששכרה הרשת על מנת לחשוף ולקדם את פעילויותיה באמצעי התקשורת השונים.
הרשת נערכת לקראת אירוח התיירים הרוסים בחגיגות הסליבסטר בהם תקיים הרשת את אירוע הגאלה המרכזי 'הסילבסטר הכי חם' לקהל הרוסי בערב הסליבסטר במלון קלאב הוטל אילת, שיכלול תפריטי אוכל מיוחדים המשלבים את המטבח הרוסי/ ישראלי גם יחד, אירוח להקות זמרים ורקדנים רוסים ועוד.