"spices כלים וטעמים", רשת המרכזים הקולינריים, משיקה סדרת מרינדות ורטבים לבישול, לסלט ולקינוחים, במותג פרטי PRIVATE LABEL. הסדרה פותחה בשיתוף עם חברת "פרקטיקו" המייצרת מוצרי מזון גורמה וכוללת 4 סוגי מרינדות: שרי שום, יין לבן ותפוזים, BBQ ותאילנדי, רוטב ויניגרט לסלט ושני רטבים לקינוחים: שוקולד קפה ויין אדום מתובל.
עד כה השקיעה הרשת בפיתוח כ 700,000 ש"ח.
רותי קרניאל "SPICES כלים וטעמים" אמרה כי "המותג הפרטי מבסס את מעמדנו כרשת המובילה בישראל בשוק המזון הן בחדשנות והן במקצועיות. סדרת המרינדות והרטבים החדשה פותחה בעקבות ההצלחה הגדולה שקוצרות כל סדרות ה-PRIVATE LABEL, ובראשם שמן הזית, שנותנות מענה לצרכן אנין הטעם ומרחיבות את מגוון מוצרי האיכות שאנו מציעים לו".
רשת "SPICES כלים וטעמים" הוקמה לפני כשנתיים. הרשת מציעה שילוב בין מזון, ידע וחוויית קנייה. מרכזי הרשת כוללים חנות נרחבת שמציעה את כל ציוד והחומרים הדרושים בתחומי הבישול והאירוח ולצידה אגף הדרכה קולינרי, המקיים סדנאות כל תחומי הפעילות במטבח. בחנויות הרשת ממוקמים גם FROMAGERIE – בוטיק גבינות שמציע מגוון רחב ביותר של גבינות איכות ממיטב היצרנים בארץ ובחו"ל.
בשני הסניפים הראשונים של "SPICES כלים וטעמים" הושקעו עד כה כחמישה מיליון שקל.
בשלוש השנים הקרובות יוקמו עוד חמישה מרכזים, כאשר היעד הסופי הוא כ-15 מרכזים בפרישה ארצית.