הקטלוג שיחשוף את הקולקציות החדשות של עולם הבית ברשת המשביר החדש לצרכן, יכלול גם תכנים מתחום הבית והמטבח כמו: המלצות של ניר צוק, טיפים ועצות, מתכונים, צורות הגשה, כיצד לערוך שולחן חג חגיגי ועוד. הקטלוג יצולם במסעדה היוקרתית של ניר צוק, בקורדילה ויופץ ללמעלה מ- 1.5 מיליון בתי אב בישראל.
בשלב השני לפעילות המשותפת תשיק רשת המשביר החדש לצרכן ליין מוצרי מזון ייחודיים תחת השם ניר צוק. הליין יכלול מגוון מוצרי מזון יבשים שלא ניתן להשיג בארץ ושחיי המדף שלהם ארוכי טווח. כמו כן, תשקיע המשביר בעיצוב ייחודי ומקורי של אריזות המוצרים. ליין המוצרים תחת השם ניר צוק יכלול בין היתר: שמנים, תבלינים, שוקולדים, יינות, תוספות לגלידות, קפה, תה וכו'…
שירלי פאר, סמנכ"לית השיווק של רשת המשביר החדש לצרכן מסרה כי: "מדובר בשיתוף פעולה עם פוטנציאל לפעילות רחבה שתתמקד בעולם הבית של המשביר ותעניק ערך מוסף לצרכן הישראלי שיוכל ליהנות מחוויית קניה הזהה לחוויות של בתי כלבו ברמות הגבוהות ביותר בעולם".
לדבריה: "השת"פ משתלב בחזון הרשת להעניק לצרכן הישראלי עולם מלא חוויות תחת קורת גג אחת. לדבריה: באמצעות השת"פ עם ניר צוק אנו מחזקים את מחלקות הבית והופכים אותם למתחמים עם סגנון, עשירים ואטרקטיביים".
ניר צוק מסר כי: "היעדים שהציב במסגרת השת"פ התמקדו ביצירת אווירה של אופנתיות, עדכניות וטרנדיות במחלקות הבית ברשת, הזהות לבתי אופנה. לדוגמא: הקולקציות במחלקות הבית יתחלפו מידי עונה, יצירת סטיילינג לכל פריט, דקורציה מתחלפת עפ"י נושאים וכו'…"
במסגרת השת"פ תצא רשת המשביר החדש לצרכן במסע פרסום רחב לקראת החגים, באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגלבי. הקמפיין לחג ראש השנה נאמד בתקציב של 1.5 מיליון ₪, כולל טלוויזיה, קטלוג שיופץ ל- 1.5 מיליון בתי אב בישראל באמצעות העיתונים היומיים, מודעות במגאזינים ומסע קד"מ רחב.