למרות שהשנה החולפת כללה בתוכה את המלחמה שנמשכה קרוב לחודשיים, ברשת ניקולטי מרוצים מהתוצאות העסקיות ומדווחים על גידול של 15% במכירות השנה ל 55 מליון ש"ח. עוד חוזים בחברה כי שנת 2007 תהיה ריווחית אף יותר, בין היתר בשל פתיחת אולם תצוגה בהרצלייה פיתוח.
מאיר עובדיה, מוותיקי ענף הריהוט בישראל, היבואן והבעלים של "ניקולטי" בארץ, הקים את "מאיר קלאסיק ",למערכות ישיבה וסלון כבר לפני כ- 30 שנה. בתחילת שנות ה-90 החליט עובדיה להגדיל את עסקי הריהוט שלו בארץ באמצעות יבוא מסודר של קו רהיטים ייחודי של אחד השמות הבולטים בעולם עיצוב הבית -ניקולטי.
שיתוף הפעולה עם היצרן האיטלקי האיכותי נמשך בהצלחה עד היום, כבר קרוב ל 20 שנה ברציפות. וכיום מונה הרשת 25 סניפים בישראל ו30 זכיינים פרטיים.
"לאחר המלחמה חל גידול ניכר בקניית מערכות ישיבה לסלון. אנשים חשו צורך לפצות את עצמם על ימי הסבל שעברו במלחמה ועל אף הקושי הכלכלי היחסי, ניתן לראות שמשפחות רבות החליפו סלונים לאחר המלחמה", מסכם עובדיה את 2006, "כך שמבחינתנו השנה החולפת הייתה עבורנו שנת צמיחה כלכלית וגידול במחזור המכירות של החברה".
את שנת 2007 חוזה מאיר כשנה אף יותר מוצלחת מ2006 "אני חוזה גידול של 25% במכירות השנה בפעילות בארץ וגם בפעילות רוכשים מחו"ל. כמו כן, אנו הולכים לפתוח חנות דגל חדשה בהרצלייה פיתוח בהשקעה של 2.5 מליון ₪, בחנות תוצג קולקציית הרהיטים מהליין היוקרתי והחדשני ביותר של חברת "ניקולטי" – SUITE ITALY